Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Sasse (Myrten och Mammas som bollplank)

1 bumpo
2 Sookie
3 Habina
4 hemlig
5 Snurrfian
6 quarter4ever
7 Blacksmithfarm
8 bollen__( bara leken startar i helgen )
9 Artline
10
11
12
13
14

15 - Squie - utomstående i lyan

@Paddington
@LenaH
@FiaM

så nu har jag taggat de jag kom på- har jag glömt någon så är det inte illa ment :)
En del har jag inte taggat för att de redan till förra leken svarade att det inte pasar så bra innan juni typ...Så ville inte tjata - men jag har inte glömt er (Lobelia, Caisa och Derring-Doo )

Jag vill också köpa en fjording av dig och få den inriden. En trygg kompis att ha i skpgen och på lite träningar tack :D

När vill du ha den färdig då? :angel:

Har ett föl kvar som föds i år, med en gudasnäll mamma och en pappa som hoppar in som extrahäst på ridskola trots att han bara är fyra år. :love:

Den hästen blir dock C-ponny men förmodligen supersnäll och cool, men med mycket tävlingsmeriter i stammen också. :)

Tar ju fem år innan de är klara för tävling sas.

"Sasse, post: 17550640, member: 1295"]LL: Sasse (Myrten och Mammas som bollplank)

1 bumpo
2 Sookie
3 Habina
4 hemlig
5 Snurrfian
6 quarter4ever
7 Blacksmithfarm
8 bollen__( bara leken startar i helgen )
9 Artline
10 @Ferrari
11
12
13
14

15 - Squie - utomstående i lyan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 242
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 773
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 856
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 026
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka