Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag håller på med rollerna, får se om det blir lekstart ikväll eller imorgon.

@Habina Hur många har du? ;)

Haha. :p

Alltså jag har ett föl i år som är till salu. Sedan kommer jag ta föl på mitt andra föl om fyra år och om åtta år.

Fast sedan har jag ju Welsh mountain också. :angel: Perfekta hagprydnader eller kanske en smidigare och sötare variant på robotgräsklippare? :idea:

Hm ingen som blir sugen på quarters då :D:angel:
har dessa godingar till salu :
IMG_1102.jpg

och
Wow%20Heza%20Bowie%20195.jpg%20.jpg

Inridning kan ordnas och de blir ca 150 cm höga . Lilla Bowie kommer kanske dra iväg lite till men max 155 skulle jag tro
Habinas fjordingar är ju skitsöta så kanske ska vi idka lite byteshandel @Habina ?:p

Jag köpte ingen fjording när jag fyllde 35. :cautious:

Men sedan igår står jag officiellt som ägare på halvblodet jag köpte för två år sedan. :laugh: Det var på tiden. Lagom till 40-års dagen. O_o
jag köpte min första quarter efter jag fyllt 30 ( det var Powwow det )- och har aldrig ångrat det en sekund :)

@quater4ever Synd att quarters är så små! Fjordingar blir väl inte så mycket större förvisso, men de har annars lite massa tänker jag. Annars skulle jag vilja ha en westernhäst också ;)

@quater4ever Synd att quarters är så små! Fjordingar blir väl inte så mycket större förvisso, men de har annars lite massa tänker jag. Annars skulle jag vilja ha en westernhäst också ;)
en quarter har väldigt mycket massa:)
Kallas för hästarnas belgian blue om det ger en ledtråd :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka