Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Habina kommer aldrig ha problem med att inte få sålt hästarEgentligen vill jag ha en arab i framtiden men jag kanske borde följa grupptrycket och också skaffa fjording när jag blir 35
![]()
Jag tror dig inte. Alla är yngre än mig tack så mycket.Jag är i din ålder. Men äldre![]()
Jag håller på med rollerna, får se om det blir lekstart ikväll eller imorgon.
@Habina Hur många har du?![]()
jag låter mina gå i trädgården och beta ner gräset lite - synd att bara klippa bort något som de kan ha nytta av juPerfekta hagprydnader eller kanske en smidigare och sötare variant på robotgräsklippare?![]()
Alla är yngre tack så mycketJag är i din ålder. Men äldre![]()
jag köpte min första quarter efter jag fyllt 30 ( det var Powwow det )- och har aldrig ångrat det en sekundJag köpte ingen fjording när jag fyllde 35.
Men sedan igår står jag officiellt som ägare på halvblodet jag köpte för två år sedan.Det var på tiden. Lagom till 40-års dagen.
![]()
ha en quarter kan visserligen rivstarrta men är busenkel att tvärstanna ocksåJag älskar ju Bowie @quarter4ever men jag skulle drabbas av akut höjdskräck på en så hög häst.
För att inte tala om när han rivstartar i galopp!![]()
Tack så mycket.Jag tror dig inte. Alla är yngre än mig tack så mycket.![]()
jag är tant så jag är äldre ( och @Klara har också outat sin ålderAlla är yngre tack så mycket![]()
en quarter har väldigt mycket massa@quater4ever Synd att quarters är så små! Fjordingar blir väl inte så mycket större förvisso, men de har annars lite massa tänker jag. Annars skulle jag vilja ha en westernhäst också![]()