Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar redan på vad för läcker häst jag ska skaffa och skylla på fyrtioårskris sedan. :angel:

Gunghäst?:idea:

jr617.jpg

:love::love::love:

Idag kl 00:14

LL: Sasse (Myrten och Mammas som bollplank)

1 bumpo
2 Sookie
3 Habina
4 hemlig
5 Snurrfian
6 quarter4ever
7 Blacksmithfarm
8 bollen__( bara leken startar i helgen )
9 Artline
10 @Ferrari
11 @Derring-Do :)
12
13
14

15 - Squie - utomstående i lyan

Tack för taggen @quarter4ever men jag får nog tyvärr vänta in semestern :( Jag har inte ens klarat av att följa med i de senaste lekarna.

Jag ska tydligen få gäster idag, men kan starta leken ikväll när de gått hem. @Bollen Kan du fortfarande vara med då? :)

Vilka tider är bäst lämpade som DL? Jag funderar på DagDL någonstans mellan 20-22, och NattDL vid ca 10-11 när jag vaknat. Tiderna kanske kommer variera lite, men jag tänkte försöka hålla fasta tider så gott det går. Kom gärna med förslag.

@Sasse Jag vill gärna ha dl tider från 21 och framåt. Tidigare har jag svårt att passa in i mitt vardagsliv. Natt dl spelar mindre roll tycker jag. :D

Jag tänkte också det, så alla hinner hem från jobb och blir klara med vardagliga bestyr.. Men inte för sent, så alla hinner lägga sig :p
Midnatt var jobbigt, leken blev väldigt lång trots att den höll på kort tid ändå. :D Min gärna slutade fungera runt 23... :rofl: För att inte tala om hur trött jag var på dagen sen när jag ändå var tvungen att kolla hur det hade gått... :meh:

Måste redan nu flagga för ev dålig medverkan om det drar igång inom nån dag. Vi har inget internet så jag måste leka via mobilen :meh:

Jag ska tydligen få gäster idag, men kan starta leken ikväll när de gått hem. @Bollen Kan du fortfarande vara med då? :)

Vilka tider är bäst lämpade som DL? Jag funderar på DagDL någonstans mellan 20-22, och NattDL vid ca 10-11 när jag vaknat. Tiderna kanske kommer variera lite, men jag tänkte försöka hålla fasta tider så gott det går. Kom gärna med förslag.
Funkar för mig. DagDl närsom. Så länge nattdl är på morgonen, ( efter 8 ) så funkar det med alla mina olika jobbpass :):p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Smitare - hur gör ni?