Paddington
Trådstartare
Funderar redan på vad för läcker häst jag ska skaffa och skylla på fyrtioårskris sedan.![]()
Gunghäst?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar redan på vad för läcker häst jag ska skaffa och skylla på fyrtioårskris sedan.![]()
/
I det här fallet var jag nog det, å det är ju bra att jag uppmärksammar det själv innan jag blir helt ohanterlig
jag kommer tillbaka någon gång![]()
Häst, ser duninte att det är en enhörning?Gunghäst?
![]()
![]()
Jag tänkte också det, så alla hinner hem från jobb och blir klara med vardagliga bestyr.. Men inte för sent, så alla hinner lägga sig@Sasse Jag vill gärna ha dl tider från 21 och framåt. Tidigare har jag svårt att passa in i mitt vardagsliv. Natt dl spelar mindre roll tycker jag.![]()
Midnatt var jobbigt, leken blev väldigt lång trots att den höll på kort tid ändå.Jag tänkte också det, så alla hinner hem från jobb och blir klara med vardagliga bestyr.. Men inte för sent, så alla hinner lägga sig![]()
Måste redan nu flagga för ev dålig medverkan om det drar igång inom nån dag. Vi har inget internet så jag måste leka via mobilen![]()
Funkar för mig. DagDl närsom. Så länge nattdl är på morgonen, ( efter 8 ) så funkar det med alla mina olika jobbpassJag ska tydligen få gäster idag, men kan starta leken ikväll när de gått hem. @Bollen Kan du fortfarande vara med då?![]()
Vilka tider är bäst lämpade som DL? Jag funderar på DagDL någonstans mellan 20-22, och NattDL vid ca 10-11 när jag vaknat. Tiderna kanske kommer variera lite, men jag tänkte försöka hålla fasta tider så gott det går. Kom gärna med förslag.
Citatkrach? Tiden stämmer för när Q's inlägg postades...Ojdå, undrar var det kom ifrån?![]()
![]()
![]()
Iaf när jag inte kommer ihåg att ladda plattan vilket är typ jämt. *senil*Ulvigt....
![]()