Hoppat korkad unghäst som inte kunde bestämma sig för om han skulle ta av stort eller i botten och stod på öronen istället...Revbenen? Vad har du gjort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppat korkad unghäst som inte kunde bestämma sig för om han skulle ta av stort eller i botten och stod på öronen istället...Revbenen? Vad har du gjort?
Jag säger ju att det är farligt att hoppa.Hoppat korkad unghäst som inte kunde bestämma sig för om han skulle ta av stort eller i botten och stod på öronen istället...![]()
Hoppat korkad unghäst som inte kunde bestämma sig för om han skulle ta av stort eller i botten och stod på öronen istället...![]()
Äh det är ingen fara, han hoppade så fint efteråt!Jag säger ju att det är farligt att hoppa.
Hoppas du är någorlunda ok i alla fall.![]()
Även om det inte är nåt man eftersträvar så behöver det inte alltid vara så fel...
Vi kan se till att du dör före helgen...Ja, och är fortfarande! Helgen är dock tuff, men kan nog få nån liten lucka både lördag och söndag kväll, om DL inte är för tidigt. Min mobiltelefon har lagt av helt och hållet så jag kan inte ens "hänga med" lite i småpauser.
Ja, och är fortfarande! Helgen är dock tuff, men kan nog få nån liten lucka både lördag och söndag kväll, om DL inte är för tidigt. Min mobiltelefon har lagt av helt och hållet så jag kan inte ens "hänga med" lite i småpauser.
Jag är helt okinkig eftersom jag är hemma.Jag kan ha DL när som helst nästan, blir det för sent får vi ha nattDL på morgonen efter.
Ja! Medan jag har tid! Om @Niyama får upp den imorgon så kan vi ha första DL senast onsdag och så ser ni till att leken är slut/jag är död senast måndag.![]()
Tack, då kan jag vara med!Vi kan se till att du dör före helgen...![]()
Jag är helt okinkig eftersom jag är hemma.![]()
Ha så trevligt under ytan!Tack för taggningar, men jag åker till Egypten på lördag.
Men du får väl läsa ikapp förra sidan!Är det en annan lek nu? Var det inte sagan om ringen![]()
Jaaa då kan vi ha nattliga telefonsamtal igen! Vi hinner ju bara pratas vid när du är skadad![]()
Håll tummarna för HAMMARHAJAR. Men det är tyvärr väldigt liten chans.Ha så trevligt under ytan!