Men du får väl läsa ikapp förra sidan!
Jaa! Då måste vi nog börja nu innan leken kommer igång...![]()
Du har mitt nummer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du får väl läsa ikapp förra sidan!
Jaa! Då måste vi nog börja nu innan leken kommer igång...![]()
Tack raring!
Tack raring!
Ja, jag har faktiskt fått tillbaka lite leksug .
1. Gravinda
2. quarter4ever
3. Snurrfian
4. bollen__
5. Madalitso
6. hemlig
7. Gabby_Ossi
8. Blacksmithfarm
9. fio
10. LenaH
11. bumpo
12. Hedinn
13. cirkus
Så oväntat!jag är såklart med på lek![]()
jorå jag noteradeSå oväntat!Du noterade att jag inte ens taggade dig i första rundan va? Jag räknade stenhårt med att du hade full koll ändå.
![]()
har för mig att gränsen går vid typ 5-6 i varje inlägg?Kollar också att alla på listan ff är på:
1. @Gravinda
2. quarter4ever
3. Snurrfian
4. @bollen__
5. @Madalitso
6. @hemlig
7. @Gabby_Ossi
8. @Blacksmithfarm
9. @fio
10. LenaH
11. @bumpo
Ni som inte blev taggade räknar jag med har koll på trådenför det är väl nån gräns på taggningar?
Jag är på!Och eftersom jag inte vet var gränsen för taggningar går: @Snurrfian
@fio @Blacksmithfarm @quarter4ever
1. Gravinda??
2. quarter4ever
3. Snurrfian
4. bollen__
5. hemlig
6. Gabby_Ossi
7. Blacksmithfarm
8. fio
9. LenaH
10. bumpo
11. Hedinn
12. cirkus
13 @Derring-Do
14 @Artline
oupps
Jag....råkade visst
tihi![]()
Tack för taggningen men jag har inte möjlighet för tillfället.Nu verkar vi ju vara tillräckligt många som vill leka iaf så en helt okomplicerad basiclek såhär efter sommaren kanske någon som inte hinner/vill leka kan tänka sig att hålla i?
Jag har absolut noll koll på vems tur det borde vara så jag taggar lite randomly så kanske vi får napp?Vi behöver alltså en LL.
@Niyama
@Paddington
@Myrten
@Mammas
Inget avancerat, typ start imorgon?![]()
Men du kan väl inte tro på allt @lilla lögnerskan skriver?!? Visserligen har jag blivit av med min stora anledning att inte leka, men det finns många små, så ska ni ha med mig får ni räkna med att a) jag har ont om tid och b) jag är fortfarande totalt tom i huvudet sen disputationen i fredags.Madalitso : "Jag får nog tyvärr hoppa av, för skolan har börjat igen och jag har lite ont om tid
Dock kan jag skvallra om att @Derring-Do börjar få dåligt med ursäkter att inte leka"
1. Gravinda
2. quarter4ever
3. Snurrfian
4. bollen__
5. hemlig
6. Gabby_Ossi
7. Blacksmithfarm
8. fio
9. LenaH
10. bumpo
11. Hedinn
12. cirkus
13 @Derring-Do
Jamen då så![]()
Skulle vara kul, men jag har tyvärr inte möjlighet.Äh det är ingen fara, han hoppade så fint efteråt!
Även om det inte är nåt man eftersträvar så behöver det inte alltid vara så fel...
Han lär inte göra om det, han hade skrapsår på båda knäna, över ena ögat och på örat (!) men var tokfin när jag satt upp igen.
@Klara - orkar du en enkel och okomplicerad lek?![]()