Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag säger ju att det är farligt att hoppa. :nailbiting:O_o

Hoppas du är någorlunda ok i alla fall. :heart
Äh det är ingen fara, han hoppade så fint efteråt! ;)
Även om det inte är nåt man eftersträvar så behöver det inte alltid vara så fel... :angel:
Han lär inte göra om det, han hade skrapsår på båda knäna, över ena ögat och på örat (!) men var tokfin när jag satt upp igen. :love:

@Klara - orkar du en enkel och okomplicerad lek? :)

Ja, och är fortfarande! Helgen är dock tuff, men kan nog få nån liten lucka både lördag och söndag kväll, om DL inte är för tidigt. Min mobiltelefon har lagt av helt och hållet så jag kan inte ens "hänga med" lite i småpauser.

Jag kan ha DL när som helst nästan, blir det för sent får vi ha nattDL på morgonen efter.

1. Gravinda
2. quarter4ever
3. Snurrfian
4. bollen__
5. Madalitso
6. hemlig
7. Gabby_Ossi
8. Blacksmithfarm
9. fio
10. LenaH
11. bumpo
12. Hedinn

Ja! Medan jag har tid! Om @Niyama får upp den imorgon så kan vi ha första DL senast onsdag och så ser ni till att leken är slut/jag är död senast måndag. ;)

Ni är ju inte så många så den kan nog vara slut till dess. Fast mina lekar brukar bli så himla jämna så det blir långdraget därför, i slutet brukar jag bara vilja ha ihjäl allihopa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 188
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 757
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025