Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
taggar med @Gravinda då det var länge sedan lek aviserades och hon skrev att hon var leksugen :)
Inte säkert att hon ser att den ska starta nu långt senare än hon skrev upp sig
Sedan tycker jag allt att @Artline och @Mirtai kunde vara med också:D

Jag får nog tyvärr hoppa av, för skolan har börjat igen och jag har lite ont om tid :laugh:
Dock kan jag skvallra om att @Derring-Do börjar få dåligt med ursäkter att inte leka ;)

1. Gravinda
2. quarter4ever
3. Snurrfian
4. bollen__
5. hemlig
6. Gabby_Ossi
7. Blacksmithfarm
8. fio
9. LenaH
10. bumpo
11. Hedinn
12. cirkus

Madalitso : "Jag får nog tyvärr hoppa av, för skolan har börjat igen och jag har lite ont om tid :laugh:
Dock kan jag skvallra om att @Derring-Do börjar få dåligt med ursäkter att inte leka ;)"

1. Gravinda
2. quarter4ever
3. Snurrfian
4. bollen__
5. hemlig
6. Gabby_Ossi
7. Blacksmithfarm
8. fio
9. LenaH
10. bumpo
11. Hedinn
12. cirkus
13 @Derring-Do

Jamen då så :angel:

taggar med @Gravinda då det var länge sedan lek aviserades och hon skrev att hon var leksugen :)
Inte säkert att hon ser att den ska starta nu långt senare än hon skrev upp sig
Sedan tycker jag allt att @Artline och @Mirtai kunde vara med också:D
:love:

Jag har varit leksugen hela sommaren. Men egentligen hinner jag inte så jag tycker leken borde komma igång så fort som möjligt så jag inte råkar anmäla mig :angel:

Nu verkar vi ju vara tillräckligt många som vill leka iaf så en helt okomplicerad basiclek såhär efter sommaren kanske någon som inte hinner/vill leka kan tänka sig att hålla i?

Jag har absolut noll koll på vems tur det borde vara så jag taggar lite randomly så kanske vi får napp? :) Vi behöver alltså en LL. :)

@Niyama
@Paddington
@Myrten
@Mammas

Inget avancerat, typ start imorgon? :D
Tack för taggningen men jag har inte möjlighet för tillfället.
Kul att Niyama hade kunde och det blir lek igen :)

Madalitso : "Jag får nog tyvärr hoppa av, för skolan har börjat igen och jag har lite ont om tid :laugh:
Dock kan jag skvallra om att @Derring-Do börjar få dåligt med ursäkter att inte leka ;)"

1. Gravinda
2. quarter4ever
3. Snurrfian
4. bollen__
5. hemlig
6. Gabby_Ossi
7. Blacksmithfarm
8. fio
9. LenaH
10. bumpo
11. Hedinn
12. cirkus
13 @Derring-Do

Jamen då så :angel:
Men du kan väl inte tro på allt @lilla lögnerskan skriver?!? Visserligen har jag blivit av med min stora anledning att inte leka, men det finns många små, så ska ni ha med mig får ni räkna med att a) jag har ont om tid och b) jag är fortfarande totalt tom i huvudet sen disputationen i fredags.

Äh det är ingen fara, han hoppade så fint efteråt! ;)

Även om det inte är nåt man eftersträvar så behöver det inte alltid vara så fel... :angel:
Han lär inte göra om det, han hade skrapsår på båda knäna, över ena ögat och på örat (!) men var tokfin när jag satt upp igen. :love:

@Klara - orkar du en enkel och okomplicerad lek? :)
Skulle vara kul, men jag har tyvärr inte möjlighet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 188
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 758
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna