Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såvitt jag kan se så är det bara Gravinda och Bsf som inte sett tråden ännu (jag orkar inte tagga - de är ju taggade 17 ggr redan) och Gravinda har ju som sagts inte varit inne sen 24 juni.
Mitt förslag är att @Niyama lägger upp leken idag så kör vi DL1 imorgon?
Då borde Bsf hunnit in. :)

Och bara sä alla vet så här INNAN leken kommer upp :p
Jag är upptagen av att slå stolpar och dra tråd i veckan. 100 st drygt som ska spettas och slås i ( utökar min vinterhage) plus att jag ska installera en duschkabin som jag fått begagnad ( hyfsat ny och fin ! Fantastiskt vilka grejer man kan få för att folk gör om hemma ) min gamla har trasigt avlopp och spräckt glas så har inte ens använt den sedan jag flyttade in i dec förra året. Och att montera ner den gamla och få ihop den nygamla nya ( O_o) kan ta lite tid och jag måste dessutom stånga av huvudvattenkranen så rätt viktigt att få ihop det hela :D
Sedan ytterligare en brasklapp :
Jag ska försöka ( OBS försöka !!! :angel:) att reducera mina inlägg så de inte bllir fullt så många som de brukar vara - så vet ni att det är ett medvetet försök att inte peppra på "som vanligt ". Hur det kommer att funka det vet jag inte dock :p

Imorgon ska jag med katten till veterinären för att ta bort tandsten. OM jag nämner det beror det alltså inte på att jag ev är ulv :D

I väntan på att leken ska bli klar, så gör jag en liten omröstning här. :angel: Det räcker så bra med att skriva sitt namn efter det tema som man tror skulle vara roligast. Så blir jag kanske klar med spånandet snart. ;)

1) fjordhästarnas hingstpremiering
2) riksutställning för modellhästar
3) paows egen lek... :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 189
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 758
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 019
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka