Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag jobbar tisdag-torsdag och kommer således inte ha så mycket tid då. Likså ska jag jag kolla på hundmässan på lördag. Men om nån skriver upp mig kan jag vara med så gott jag kan :).

Jag jobbar tisdag-torsdag och kommer således inte ha så mycket tid då. Likså ska jag jag kolla på hundmässan på lördag. Men om nån skriver upp mig kan jag vara med så gott jag kan :).
Haha:rofl:
Du inser att du ger ansvaret till *peitite moi* som tvångsanmäler folk på mindre grunder än så:D
Jag ger dig en resonable doubt-consideration of 5 minutes - sen du så är du anmäld:angel::p - deal?

LL@Lenis

1. quarter4ever
2. cirkus
3. FiaM (lite beroende på när det börjar och hur många som anmäler sig)
4 Snurrfian Inte helt säker på hur mycket tid jag faktiskt kommer att ha, men jag ska pendla en hel del med tåg framöver så då borde jag få lite tid. :D
5 Blacksmithfarm (borde ha tid om det kommer igång i veckan, någon kväll att jobba men det löser jag med tidig röst isf.)
6 @hemlig
7
8
9
10
a deal is a deal :p:heart:rofl::bump:

Njaa jag avvaktar lite. Kanske om leken blir liten så ska jag överväga, trivs rätt bra på läktaren just nu. Gravidhjärnan spökar för mycket, hehe :p

Gravidhjärnan är orsaken till att jag drog mig tillbaka till att vara LL en vända, när folk börjar skriva att "Ja Lenis brukar ju blanda ihop folk och vad de sagt" kände jag att nu är det väl snurrigt :o:D haha! Herregud amningshjärna hade jag hört talas om men att det börjar i sjätte månaden, det höll de tyst om!

Men leken ser ju liten ut än så att.. :angel:

Senast ändrad:
Gravidhjärnan är orsaken till att jag drog mig tillbaka till att vara LL en vända, när folk börjar skriva att "Ja Lenis brukar ju blanda ihop folk och vad de sagt" kände jag att nu är det väl snurrigt :o:D haha! Herregud amningshjärna hade jag hört talas om men att det börjar i sjätte månaden, det höll de tyst om!

Men leken ser ju liten ut än så att.. :angel:

Först är det gravidhjärna, sen är det amningshjärna och sen sömnbristyra när man har en bebis som aldrig låter en sova. Jag kommer aldrig bli normal igen :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 375
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 795
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 909
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 048
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Dalmatiner