LL: @Gabby_Ossi
1. Idahoe
2. Niyama
3. Mammas
4. cirkus
5. quarter4ever
6. @Hedinn
7.
8.
9.
10.
11.
12
13
14
1. Idahoe
2. Niyama
3. Mammas
4. cirkus
5. quarter4ever
6. @Hedinn
7.
8.
9.
10.
11.
12
13
14
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kan försöka hejda mig om ingen tar det som ulvigt ?
jag har också både jobb och lite annat att tänka på - nästa helg tex kommer det nog bli himla liten aktivitet från min sida om leken startat och jag är kvar dåOm LL sätter oss i lyan tillsammans kanske vi kan hålla en del skrivande där![]()
. Nä, men jag brukar i alla fall inte skriva så långa inlägg
. Och jag har en del annat att fokusera på så jag ska försöka ta det lugnt.
Tror det finns risk att allt du gör kan tolkas som ulvigt efter senaste lekenkan försöka hejda mig om ingen tar det som ulvigt ?![]()
Ja någon ska ju åka i DL1Tror det finns risk att allt du gör kan tolkas som ulvigt efter senaste leken![]()
Tack för tagg men jag hinner tyvärr inte. Går in i arbetstopp på jobbet nu och vet inte om hästen kommer att få tillbaka febern (igen)
Förstår! Hoppas pålle får vara frisk!Tack för tagg men jag hinner tyvärr inte. Går in i arbetstopp på jobbet nu och vet inte om hästen kommer att få tillbaka febern (igen)vilket då gör att jag får ännu mindre tid.
![]()
Vill men hinner inte. Jobbar och livet går i 190.@Mirtai @Lilltess @Klara @Inte_Ung lekte inte du förut? @glömmerallt
Kommer inte på fler på rak arm. Har jag taggat nån som sagt att ni inte vill/kan tidigare så sorry![]()
Jag har börjat jobba igen nu och har tyvärr inte tid.
Tack! Men jag är fortfarande i Egypten.@Mirtai @Lilltess @Klara @Inte_Ung lekte inte du förut? @glömmerallt
Kommer inte på fler på rak arm. Har jag taggat nån som sagt att ni inte vill/kan tidigare så sorry![]()
Ska vi ta och tagga lite folk då? Jag börjar så får @quarter4ever fylla på
@LenaH leker du fortfarande?
@Habina är hästen piggare än?
@Sasse nu är det nytt år
@Artline jag måste ju ha någon att blandas ihop med![]()