Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kommer lägga en tidig röst i morgon. Jag jobbar till 20.30 och kan inte lova att jag hinner in och igenom leken ordentligt innan dl.
 
Det kommer nog ofta refereras till hur folk brukar spela och har spelat i andra lekar. Man lär sig hur folk spelar och det blir en viktig del i teorierna.
Förlåt då så mycket för att jag tycker det är förvirrande, kan du tala om det för min hjärna också så den fattar?
 
Jag tror jag ska gå och tryna och kanske fundera lite på varför just @Habina och @Matmissbrukaren gick ut för att kolla djuret. Var det någon de kände månntro?
Och att just @Niyama var så skjutglad hade jag missat, ville hon eventuellt inleda med att offra en kollega?

Många frågor som samlas i mitt lilla huvud (tihi) nu...
 
Jag tror jag ska gå och tryna och kanske fundera lite på varför just @Habina och @Matmissbrukaren gick ut för att kolla djuret. Var det någon de kände månntro?
Och att just @Niyama var så skjutglad hade jag missat, ville hon eventuellt inleda med att offra en kollega?

Många frågor som samlas i mitt lilla huvud (tihi) nu...

Jag hade inte ens läst inledningen på leken så jag ba "eh, skjutglad? var har hon fått det ifrån?" :laugh:
 
Haha! För att förtydliga: Jag skrev, skrollade upp till deltagarlistan och valde den person ögonen landade på. Och jag lottade roller EFTER att jag postat första inlägget. Så alla namn där är helt och hållet slumpade! Utom Killa och monster dårå. :D

Regeltillägg:
* Endast levande spelare får skriva i leken. Efter att du dött är det inte ok att skriva i leken utan då får du hålla dig till efter att leken avslutats då alla får prata igen. Detta för att minska OT:ande och risken för hintar.
 
Haha! För att förtydliga: Jag skrev, skrollade upp till deltagarlistan och valde den person ögonen landade på. Och jag lottade roller EFTER att jag postat första inlägget. Så alla namn där är helt och hållet slumpade! Utom Killa och monster dårå. :D

Regeltillägg:
* Endast levande spelare får skriva i leken. Efter att du dött är det inte ok att skriva i leken utan då får du hålla dig till efter att leken avslutats då alla får prata igen. Detta för att minska OT:ande och risken för hintar.
Ja alltså det vet jag, jag tänkte bara försöka få igång leken lite så att vi inte bara OT-spammar den tills nån stackare måste rösta tidigt imorgon och därför gör sig synlig i onödan. :)
 
Ja alltså det vet jag, jag tänkte bara försöka få igång leken lite så att vi inte bara OT-spammar den tills nån stackare måste rösta tidigt imorgon och därför gör sig synlig i onödan. :)

Gissade det, tänkte det var bra att förtydliga bara! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 317
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 728
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp