Bukefalos 28 år!

Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
I ditt inlägg #88 lät det som att du inte var med i leken. Alltså blev jag (extra) förvirrad.
Haha, nej det gjorde det inte! :p Jag undrade bara varför du taggade mig om en fråga om demonen :p

Jag kommer behöva rösta inom de närmsta timmarna. Helst innan jag kommer fram till jobbet.

Och det är ju inte jättemycket att gå på än i leken. :P
Du menar att du kommer rösta på mig för att jag inte förstod din taggning? :p :cautious:
 
Haha, nej det gjorde det inte! :p Jag undrade bara varför du taggade mig om en fråga om demonen :p


Du menar att du kommer rösta på mig för att jag inte förstod din taggning? :p :cautious:
Jag taggade dig för att du vet alltså. Jag tror jag börjar få kläm på rollerna men tänkte säkerhetskolla med er veteraner. :angel:

Precis så var tanken. Men nu har ju du förstört den teorin. :D

@Habina jaa, det gör vi.
 
Då har jag läst ikapp allt OT nu då :p

Ingen jag reagerar nämnvärt på direkt.

Varulvsdemonen... En fundering där. Är den personen med i lyan eller hemlig? Blev inte riktigt säker när jag läste rollbeskrivningen. :crazy:

Bara detta när Habina "friskriver" sig från att vara demon. Antingen undrar hon på riktigt eller så är det ett spel för galleriet. Men hade hon varit i lyan hade hon ju vetat att demonen ingår där. Men kan ju ändå ställa frågan för att verka förvirrad.
 
Det är lite trögt så här i början, @Habina är helsnurrig precis som vanligt! Det är jag själv vara också så det känns tryggt! ;)
Men om jag kopierar in listan på deltagare:
cirkus
Snurrfian
Habina
Lobelia
Niyama
glömmerallt
bumpo
Hjartagna
Jfrelin
Matmissbrukaren
LenaH
Myrten
Sasse
Breaktown
grodan21
Paddington
För att ha lite koll på vilka som är med, det vore ju lite synd att lyncha LL första dagen... ;)
 
Hur i hela friden ska jag kunna rösta nu? @Sasse dödade ju min finfina teori om att hon är ond som försöker förvirra mig.

@Habina undrar om demonen och som @Matmissbrukaren så fint skriver så kan hon vara ond som försöker verka förvirrad eller god som är förvirrad.

@Lobelia tycker inte att vi ska diskutera andra lekar för det är förvirrande, välkommen till ulvlekarnas förvirrade underbara värld, och vill även minska OT-pratat.

Samma sak med @grodan21 hon vill ha en lugn lek för att hinna med och inte så mycket OT-prat.

De övriga har antingen enbart skrivit att de hittat leken eller pratat OT.

Nää, baserat på detta: bumpo röstar på Habina för att hon kanske försöker luras med hur hon inte fattar om demonen är med i lyan eller inte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 088
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 532
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 892
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp