Varulvslekbuketräff!

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl: ja det fattar jag också med jag menar att hon blev taggad som i ursprungliga inlägget utan att hela inlägget blev en tagg.

Öh... fattar inte...? :o

Mitt tangentbord är dyslektiskt!

Det är lite sant. Datorn (jag har för tillfället bara en surfplatta med tangentbord hemma) segar så ini... på nätet, speciellt på Buke att jag ibland a) kastar om bokstäver och b) inte alltid orkar fixa det. Det är någon skum fördröjning på allt jag skriver. Dock inte i Word, som tur är.

Mjahaja... Så vilket av "kastar om bokstäver" och "orkar inte" gör att jag heter momstermom? (Hint: finns inget n på fel plats... :angel:)

Det kommer bli väldigt roligt att gå igenom inläggsstatistiken och sen behöva jämföra den med deltagarlistan för att se vilka som är med...

Man behöver inte vara med för att vara ond. :sneaky:
 
Mitt tangentbord är dyslektiskt!

Det är lite sant. Datorn (jag har för tillfället bara en surfplatta med tangentbord hemma) segar så ini... på nätet, speciellt på Buke att jag ibland a) kastar om bokstäver och b) inte alltid orkar fixa det. Det är någon skum fördröjning på allt jag skriver. Dock inte i Word, som tur är.

Det problemet har jag haft några veckor på buke det liksom segar och fastnar.

Därför jag stavar värre än vanligt:cool:
 
Herregud vad ni skriver, och så har leken inte ens kommit igång ännu!

Jag fick en trofé idag: 12 år på buke O_o och det är bara med detta nick. Tyckte att jag just bytt från det jag hade för TOLV år sen.
Haha, jag tänkte samma sak när jag fick den trofén häromdagen :p
 
Nu tröttnade jag och satte igång min gamla laptop som jag aldrig varit riktigt sams med av olika anledningar. Får se hur det går... Jag vet inte, min surfplatta börjar funka lite halvdåligt generellt på nätet (Windows RT) men absolut sämst på Buke! Där får jag titt som tätt meddelandet att sidan inte svarar och så stängs den ner. GRRRRR!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 384
Senast: Klara
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 797
Senast: Saeta
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
46 248
Äldre Jag känner att jag måste få skriva av mig mina innersta tankar och funderingar. Sen skulle jag bli väldigt tacksam om någon kanske vill...
Svar
7
· Visningar
1 128
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp