Varulvslekbuketräff!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså seriöst - ska ni hålla på såhär behöver jag gå en kurs i popcorn-läsning. :crazy:

Specialsnabbkurs för varulvslekar: Scrolla medan du slänger ett öga på texten ser du något i fet text(=kan vara röst) hejda dig lite annars scrolla vidare :up: Känner du att du inte hänger med? Ta det lungt upprepa proceduren ovan och du kommer eventuellt förstå ännu mindre och då börjar du greppa hur man leker:up:
 
Specialsnabbkurs för varulvslekar: Scrolla medan du slänger ett öga på texten ser du något i fet text(=kan vara röst) hejda dig lite annars scrolla vidare :up: Känner du att du inte hänger med? Ta det lungt upprepa proceduren ovan och du kommer eventuellt förstå ännu mindre och då börjar du greppa hur man leker:up:
Ja! Nu känner jag mig lite säkrare. :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 379
Senast: Klara
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 797
Senast: Saeta
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
46 248
Äldre Jag känner att jag måste få skriva av mig mina innersta tankar och funderingar. Sen skulle jag bli väldigt tacksam om någon kanske vill...
Svar
7
· Visningar
1 128
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Hage
  • Vikten av unghästbete
  • Bildtråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp