Varför inte?Jag köper teorin även om jag vet att det inte är så, men det sista: nope. Jag skulle som ond inte välja någon av den anledningen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte?Jag köper teorin även om jag vet att det inte är så, men det sista: nope. Jag skulle som ond inte välja någon av den anledningen.![]()
Aha. Jag uppfattade det som om man fick reda på att den använt sin kraft.Jag skrev ut att den rollen tillkommit, sedan är det den som bestämmer när den använder sin förmåga.![]()
Snurrfian har hakat upp sig lite på Mammas och jag funderar på om hon har en (snurrig) poäng? Inte att Mammas och Myrten skulle ha hört ihop för det vet vi ju att de inte gjorde utan det som Myrten och Mammas skämtade om, hintar hit och dit kanske inte var skämt från Mammas sida?
Var Myrten nära sanningen och blev därför ulvmat?
Jag antar att du menar att det är den som är drake som bestämmer när den använder sin förmåga och upp till LL för resp lek att bestämma om det påannonseras i tråden ocksåJag skrev ut att den rollen tillkommit, sedan är det den som bestämmer när den använder sin förmåga.![]()
Jag har ingen aning, jag har aldrig varit ulv!Det var ju så tidigt i leken dom skämtade. Innan leken kom igång ordentligt. Väljer ulvarna att käka något för något sånt?
Nja jag skrev att jag kommer att ha den teorin i bakhuvudet eftersom något gjorde att jag kopplade ihop dig med Myrten, alltså måste jag fundera vad som gjorde det. Det kan lika gärna betyda att du är bybo precis som Myrten, men jag tvivlar allt mer på det. @LenaH s teori om varför Myrten blev ulvmat är den samma som har snurrat i mitt huvud hela dagen. Jag har försökt att se det ur andra synvinklar men jag lutar allt mer åt att den är rätt... Oavsett om du säger att du aldrig skulle göra det som ond, jag har svårt att tro att du skulle skriva ett erkännande på det...Ja, klart jag fortsätter ta upp något när jag inte förstår?
Det jag inte förstår och som jag vill att du bemöter (på ett annat sätt än "NU är jag misstänksam för att du fortsätter tjata" när jag frågar dig om hur du menar) är att du skrev att du kommer att fortsätta ha tanken om ett samband mellan mig och Myrten i bakhuvudet, när du vet att vi inte kan höra ihop. Jag vill veta hur du tänker att teorin ser ut, på vilket sätt tror du att det har med leken att göra?
Och jag har flera gånger skrivit att jag inte ifrågasätter att du inte ser mig som oskyldig (hade du däremot typ godförklarat mig pga det så hade jag definitivt misstänkt dig!), utan att du ska fortsätta fundera över ev samband mellan mig och en död god spelare vi VET spelade ensam.
Varför inte?
Jag tycker inte alls att det är udda med Mammas "utfrågning" av Snurrfian. Så brukar Mammas mig veterligen göra när hon vill veta något, alltså frågar tills hon får ett svar. Reder ut saker och ting. Gör inte alla det?
Tack för lite gratis utbildning i ulvlekande!För det första och som största: för att jag skrev det som ett skämt och uppfattade det som så från Myrtens sida.
Och angående att som ond äta någon väljer jag ibland någon som misstänkt mig, men inte på grund av det. Jag kan välja någon om jag tror att den siat mig, men annars väljer jag i regel folk som inte går att knyta ihop med mig. Vilket i princip gör att ibland är det någon som misstänker en i lyan, ibland någon som är helt fel ute etc. Dvs inte "på ett sätt", men en "misstanke" av den graden Myrten hade mot mig är inte grund för käkning från min sida. Observera att jag inte säger att jag som ond inte skulle kunna äta Myrten, men inte med den motiveringen.
jag brukar ju låta @Mammas göra det åt migJag tycker inte alls att det är udda med Mammas "utfrågning" av Snurrfian. Så brukar Mammas mig veterligen göra när hon vill veta något, alltså frågar tills hon får ett svar. Reder ut saker och ting. Gör inte alla det?
Måste instämma med @Sasse Tycker mammas är som vanligt, jag förstår också varför hon fortsätter att fråga @Snurrfian för jag förstår inte heller hur teorin om att myrten och mammas hänger ihop kan vara relevant nu när vi vet att myrten var bybo.
Nja jag skrev att jag kommer att ha den teorin i bakhuvudet eftersom något gjorde att jag kopplade ihop dig med Myrten, alltså måste jag fundera vad som gjorde det. Det kan lika gärna betyda att du är bybo precis som Myrten, men jag tvivlar allt mer på det. @LenaH s teori om varför Myrten blev ulvmat är den samma som har snurrat i mitt huvud hela dagen. Jag har försökt att se det ur andra synvinklar men jag lutar allt mer åt att den är rätt... Oavsett om du säger att du aldrig skulle göra det som ond, jag har svårt att tro att du skulle skriva ett erkännande på det...![]()
@Matmissbrukaren Nej, alltså, jag menar att hon gör så oavsett roll. Att hon vill reda ut vad som gäller, det är något hon alltid gör. Jag har svårt att tänka mig att någon spelare hade släppt en teori mot sig själv som dom tyckt var märklig.
Tillägg: Paddan höll visst inte med mig![]()