Nja, alltså. I don't think so.Åtminstone var det inget hon bönade och bad om sist jag var i lyan med henne. Dock tänkbart att någon kan ha alibiröstat på henne.
Jag tror absolut någon har alibiröstat på henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, alltså. I don't think so.Åtminstone var det inget hon bönade och bad om sist jag var i lyan med henne. Dock tänkbart att någon kan ha alibiröstat på henne.
Finns säkert någon som alibiröstat på mammas också, en teori är att Hjartagna röstar på mammas för att ge sig själv alibi och sedan röstar matmissbrukaren (enligt min teori nu ond) på Idahoe för att jämna ut igen. Men det är riskfyllt och oklart om ulvarna skulle våga det.
![]()
Japp. Helt omöjligt att veta vad hon menar med den. Jag har också lagt in sådana kommentarer när jag varit ulv tidigare och påväg att åka, oftast mot en god, som då blivit misstänkt (och eventuellt lynchats). Men Mammas hade ju en omvänd strategi i någon av hennes tidigare lekar, när hon var död så skickade hon ett meddelande till Mediumet (?) att Killeloe (Mammas ulvkollega) var ond. Eller något i den stilen. För att lura Mediumet och få henne att tro att Killaloe var god. Det funkade inte den gången, meeen, det här skulle ju kunna vara ett nytt försök. Eller så är Paddan god. Who knows?Ja det var verkligen ruskigt underlig kommentar om Paddington från onda Mammas.
Sorry, jag blev bara så vansinnigt trött på den jag hadeAlltså, @Sasse, jag tycker att det är taskigt att byta avatar mitt i en lek! Jag trodde först att det var en ny deltagare.Innan det här var jag, nästan, inne på att godförklara dig med tanke på din förklaring tidigare men nu är jag inte lika säker längre...
![]()
![]()
Du är elak!Sorry, jag blev bara så vansinnigt trött på den jag hade![]()
Sorry, jag blev bara så vansinnigt trött på den jag hade![]()