Bukefalos 28 år!

Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä, nu tycker jag att @Niyama kan förkorta pinan.
Det finns ju ingen ängel kvar så leken är liksom slut.
Det enda som är oklart är ju hur lotten faller.
 
Nu får ni tänka ett steg längre, det finns fler möjligheter.

Det kan det väl inte göra?
Det skulle ju vara om det finns kvar ett paket med ett beskydd. Men det var ju jättelänge sen som brevis dog och man behövde väl använda upp paketet rätt snart?

Fan det är nu en hade behövt Q i leken
 
Det borde inte finnas några specialroller kvar på goda sidan nu va?

Siarlärling Död natt 4
Ängel Död natt 5
Brevbärare Död Natt 2 (skickade ett , eller kanske två?? paket)
Brevbärarens ättling Död Dag 2
Röstfifflare - Död Natt 1
Borgmästare Död Dag 1
Bybo®
Ulvar Döda Dag 4, 5 och 6
Psykopat

Det kan det väl inte göra?
Det skulle ju vara om det finns kvar ett paket med ett beskydd. Men det var ju jättelänge sen som brevis dog och man behövde väl använda upp paketet rätt snart?

Fan det är nu en hade behövt Q i leken
Alltså, det är väl typ den enda chansen... att det finns ett paket kvar?? Annars borde leken vara över?
 
Ja en möjlighet är ju att psykopaten struntar i att käka för att få en röstning och hoppas på att en av de goda röstar på den andra goda och på så vis vinner.

Jag är rätt säker på att Snurris kommer rösta på bsf och tvärt om och så får min röst fälla avgörandet

Jahaaaa. Ja jo så kan det ju förstås bli.
 
Ja en möjlighet är ju att psykopaten struntar i att käka för att få en röstning och hoppas på att en av de goda röstar på den andra goda och på så vis vinner.

Jag är rätt säker på att Snurris kommer rösta på bsf och tvärt om och så får min röst fälla avgörandet

Jahaaaa. Ja jo så kan det ju förstås bli.
Får den det? Jag trodde att de var "tvingade" att käka??
 
OM det är så psykopaten listat ut saken så tycker jag att jag kan rösta direkt så blir det slut på pinan :laugh::rofl:
 
Jag tror faktiskt att Snurrfian har rätt i att det är bsf som är ondingen som är kvar!
Eller så har hon lurat mig :laugh:
 
Jag tror faktiskt att Snurrfian har rätt i att det är bsf som är ondingen som är kvar!
Eller så har hon lurat mig :laugh:
Tja, det är väl de enda alternativen du har? Att erkänna din egen ondhet (om du vore ond) hade ju inte varit särskilt taktiskt...;)

Nu tror jag ju inte att du är ond, vilket gör att jag, som du påpekat, högst troligast kommer att rösta på Snurrfian imorgon - om jag fortfarande lever.
 
Tja, det är väl de enda alternativen du har? Att erkänna din egen ondhet (om du vore ond) hade ju inte varit särskilt taktiskt...;)

Nu tror jag ju inte att du är ond, vilket gör att jag, som du påpekat, högst troligast kommer att rösta på Snurrfian imorgon - om jag fortfarande lever.

Det är ju rent av regelvidrigt att rösta på sig själv! ;)
 
@Blacksmithfarm - vad har du för argument mer än att Snurrfian lurar mig?

Jag ser ju en massa argument för att rösta på dig.
1. Din motvilja mot att rösta på habina
2. Din röst på Mirtai i den lynchen. Jag tyckte ju det var tydligt att hon var siare.
3. Du råkade säga vid ngt tillfälle att "vi har då förlorat majoritet" på ett vis som man bara kan om man vet hur många som är i lyan.
 
Ha ha ha ha ha ha ha! :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::banghead:
Dom är verkligen onda på riktigt. Och tänker sig att vinna leken. För mig är det nu ett enda ole-dole doff kinke lane koff. Javisst fan man måste ju motivera sin röst ja.

Så vem av er ska jag rösta på @Snurrfian och @Blacksmithfarm ?

Kan inte ni rösta först?
 
Ärligt talat - det är baske mig helt rätt att gå för vinst! Det ger ju chansen till goda att vinna också. Betydligt skojsigare än om lotten får avgöra.

Jag undrar ju mest vem jag ska rösta på. Nån som orkar skrapa fram röstlistor?
 
Ha ha ha ha ha ha ha! :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::banghead:
Dom är verkligen onda på riktigt. Och tänker sig att vinna leken. För mig är det nu ett enda ole-dole doff kinke lane koff. Javisst fan man måste ju motivera sin röst ja.

Så vem av er ska jag rösta på @Snurrfian och @Blacksmithfarm ?

Kan inte ni rösta först?
Röstar du på mig så kommer den onda sidan att vinna, å andra sidan så kommer BSF att skriva exakt samma sak, det du bör notera är att jag visserligen har dålig statistik till att börja med men att jag sen har följt de som jag har hållit som goda och även ändrat min röst från den jag längre har sagt som ulv till den som du sa var ulv för att samla rösterna. BSF har istället valt att dels försöka rädda Habina, dels röstade på Mirtai som väldigt uppenbart var god och nu försöker få mig att vara ulven trots att det inte finns något som talar för det. Jag sa redan vid röstningen på Habina att jag undrade om inte BSF var psykopaten och allt pekar på att jag har rätt i det.

Snurrfian röstar på BSF eftersom jag tror att hon är psykopaten och den kvarvarande ulven, mycket pga av sitt sätt att försöka peka ut uppenbart goda som ulvar och hennes motsträvan till att rösta på ulvar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 106
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 540
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 909
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 380
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp