Jag är definitivt inte skärpt nog för det här idag, sitter och försöker läsa om hela leken och tänker att "Lena är kanske god ändå, när hon skriver så" innan jag kommer på att hon blivit käk så jag kanske ska fokusera på övriga. Så vad har jag då kommit fram till om övriga:
q kommer med den ena långsökta tankegången efter den andra, och jag blir smått sugen på att rösta ut henne bara för att slippa försöka hänga med, men eftersom hon kan snurra till det rejält även (särskillt?) som god känns det inte som en jättebra ide
Hedinn & Bsf verkar kloka och jobbar på med att reda ut qs resonemang, inget jag kan anmärka på där
hemlig reagerade jag lite på igår, men det vet jag att jag alltid gör, och nu tycker jag hon verkar försöka hänga med och bidra på ett positivt sätt
bollen & bumpo har jag sett för lite av för att kunna säga något om, och
Artline hamnar nog också i den kategorin (ja, jag vet att jag också hör dit,

om jag lever till helgen blir det bot och bättring då)
Gabby_Ossi har varit på tapeten för sin röst på q, men jag kan på något sett ändå sympatisera med viljan att ha kvar q (iallafall rent intellektuellt)
samtidigt är det något med
cirkus resonemang om triangeldraman med hemlig, q och gabby som jag fått för mig skaver lite, men jag vet inte vad
Och vem har jag glömt...
Snurrfian har inte skrivit något som fastnat i mitt trötta huvud så hon får väl vara neutral tills vidare
Nu ska jag se om jag kommer på något att rösta på också