Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag håller med så sett
jag har däremot inget emot att även de som ( jag tex ) har god aktivitet nästan jämt men ändå missar DL lite för ofta för att de andra ska tycka att det är kul att man kan stipulera som villkor att man kan iaf riskera att hamna i lottning mot den som skulle ha lynchats ? ( jag har mao inget emot idéen :) )

Ja, jag menade att är man här och skriver så kan man ju se till att få iväg en röst i tid = kan gott vara med i lottning om man missar.
 
Om den är kvar till allra sist ja, men det kan man inte garantera heller. Vi tycker nog olika och som tur är så behöver vi inte bestämma vad som är rätt :laugh:

Risken finns alltid att ängeln blir lynchad i första lynch och att siaren blir käk..

Nä, jag är bara lite förvånad att du tänker så :p Som god skulle jag aldrig vilja riskera att öka risken att bli av med en viktig roll tidigt. Sker det i slutet har den ju förhoppningsvis gjort lite nytta på vägen.
 
Ja, jag menade att är man här och skriver så kan man ju se till att få iväg en röst i tid = kan gott vara med i lottning om man missar.
Ok
Fattar att alla är trötta på mig
Förlåt !!! Jag tar en paus ( om inte annat för att jag tar så vid mig = det borde lösa det hela både för er och för mig )
 
Ok
Fattar att alla är trötta på mig
Förlåt !!! Jag tar en paus ( om inte annat för att jag tar så vid mig = det borde lösa det hela både för er och för mig )

Jag tror inte alls alla är trötta på dig. Jag visste inte ens att du brukade missa röstningen. Det är ju bara se till att rösta i tid så du inte missar.
 
Jag tror inte alls alla är trötta på dig. Jag visste inte ens att du brukade missa röstningen. Det är ju bara se till att rösta i tid så du inte missar.
det var inte riktad mot dig @Niyama utan mer att jag läser in vad flera skriver och tar åt mig ( fullkomligt förtjänt är det nog - iaf sett till historien så säger inget alls om det egentligen)
Men som jag skrev just nu så mår jag inget vidare och när det är så är det bättre att pausa lite och jag vill för guds skull inte hacka en lek, förstöra den eller dyligt och då är det bättre att jag pausar ett tag tills jag iaf mår bättre :)
jag försöker verkligen varje gång att rösta i tid ! och även tänka på mängden inlägg ( tja det går sådär:o ) , men vet ju vad folk tycker så försöker ( men ånyå det går sådär :o )
 
Nooooo :( Vad är en ulvlek utan dig?
:love: tack du anar inte hur mycket jag behöver lite sånt just nu
Men ja en lek utan det jag tillför , dvs en hel hög med ( förvirrade - långa - massa inlägg ) och eftersom det nu var på tapeten så inga missade röster med en minut?
Nu menar jag inte att någon ens försöker vara taskig ( för det tror jag INTE ) men såklart jag tar åt mig !!! ( och som jag skrivit innan att just DET beror nog mest på att jag själv har en riktigt pissig situation just nu - så ingen skugga över någon som skrivit något alls som kan anses relaterat till detta !)
så därför bör jag ta en paus ( sedan kan den vara lång eller kort ) men när jag mår dåligt är det inget vidare att leka - just för att jag tar åt mig av sånt jag inte borde göra ( iaf inte så personligt som jag tenderar att göra då )
 
Ok
Fattar att alla är trötta på mig
Förlåt !!! Jag tar en paus ( om inte annat för att jag tar så vid mig = det borde lösa det hela både för er och för mig )
Men du, jag läser ingen som vill att du ska ta en paus, däremot att du ska lägga din röst i lite säkrare tid än sista minuten. Det är en väldigt stor skillnad! Det är roligt att spela med dig och mot dig men om du ställer in dig på att dl är fem minuter tidigare än angivet så är vi borta ifrån problemet! Sen kommer det alltid lägen där en sista minuten röst kan vara skillnaden mellan vinst och förlust. ;)
 
@quarter4ever jag läser inte alls in samma saker som du gör i de andras inlägg, men jag känner igen känslan när man tar åt sig mer än man borde. Ta en (kort) paus om du måste och kom tillbaka ännu mer pepp. Kram på dig! :heart
 
Eftersom det var jag som skrev inlägget att jag var trött på missandet av röst med en minut så vill jag förtydliga är det precis så jag känner och inget annat. Lägg rösten tidigare så är problemet åtgärdat.

Det är betydligt bättre att ha teorier och inlägg och missa rösten med en minut än tvärt om rent spelmässigt, men det är väldigt lätt att åtgärda.
 
Nooooo :( Vad är en ulvlek utan dig?
Lättläst? :angel:

Nej, men @quarter4ever jättetråkigt att höra att du inte mår bra! Självklart ska du ta en paus om du känner att det är rätt, annars är det ju ganska enkelt löst genom att lägga en röst tidigt, såna går ju alltid att ändra.

Det är ju oftast bara trevligt om rösterna blir lite utspridda också, så inte alla kommer i sista minuten. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 988
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 385
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 932
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 904
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp