Jag tror din tidigare tanke om Paddi kan vara nåt.
Jag är på jobbet men jag återkommer.
Vilken tanke är det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror din tidigare tanke om Paddi kan vara nåt.
Jag är på jobbet men jag återkommer.
pass?Det minns jag inte men @cirkus ifrågasatte varför jag höll Pass som god.![]()
Paddington har en snygg rad med rött - det är bara Lobelia vi inte vet vilken färg hon ska ha
Det kan vara alibiröstande från Paddis faktiskt
Noterar att Paddis har röstat väldigt sent i samtliga röstningar - och vad det gäller på Lenis och Hedinn när det redan var uppenbart att de skulle lynchas
Hon la dessutom en tredje - och vad det verkade- avgörande röst på Lobelia när MIstimed hade 2
Och om Lobelia är god så kan det ju varit ett försök att rädda en i lyan?
Jag får förstärkning i mina tidigare tankar idag att Paddis kan vara ond. Sedan om hon är fåret eller är i lyan är mer svårbedömt i så fall.
nog för att jag inte drar mig för att alibirösta på kolleger när jag är i lyan, men varför skulle jag ha gjort det i Dl1?Hon kanske alibiröstar på Lenis i ett sent skede i DL1 när risken är liten att Lenis får flera röster även om det är några kvar att rösta, men de var inte inne runt DL.
För övrigt @cirkus du skrev tidigare att "du undrade hur Q blivit god"
Var det utifrån vad jag skrev tidigare under leken? Det var isf en referens till en tidigare lek där Q4 var med (jobbigt m flera Q) och inte i denna lek.
Om det inte var det du tänkte på, så undrar jag om det är någon som har hållit Q åt godare hållet?
lite klent men jag vill ju frramhäva mina goda intenserq har ungefär samma tankar som mig själv vilket gör att jag inte inte har några misstankar mot henne idagsläget. Neutral än så länge med litet plus åt det goda hållet.
Minns jag inte fel så undrade jag vem som skulle lägga första rösten på Hedinn och hur många röster Hedinn skulle få. Jag har sett det många gånger att lyan så fort någon blir misstänkt och man tror denne ska lynchas så röstar man så tidigt som möjligt för att nästan godförklara någon för det. Jag säger inte att Q är ond men lite mer än så behövs för att jag skagodförklar personen. Har du något mer på Q som jag missat?Alltså - Mirtai och LenaH är med största sannolikhet goad. Q känns osannolik som både får och ulv iom första rösten på Hedinn igår (tack LenaH för den tanken - då är det något färre kvar. Det gör att jag har Lobelia, Paddi och Karamell kvar, det vore ju själva fan om det inte gick att pricka en ond, det bör ju vara två av dessa tre som är onda och helst vill jag ju ha ulven.
Vilka spionrader tror du fio har fått? Jag är övertygad om att hon känner till vem som ängeln är, och troligen röstfifflaren också men vad mer? Jag kollar nog heller på de hon inte misstänker.Ser att det är tidigare dl idag. Ska ffa läsa om fios inlägg. Och de hon misstänker. Tror det blir bäst. Att bara läsa om leken ger inte så mycket tror jag. Måste specifikt leta efter sista ulven/ulvarna nu.
Jag misstänker att ängeln räddat sig själv väldigt många gånger i denna lek eftersom så många har dött varje natt. Och det i sin tur har fio sett vem som är räddad många gånger och denna person borde rimligen vara ängel. Röstfifflaren kan vara svårare att luska ut men inte omöjligt om denna förhoppningsvis röstat samma som sitt nick i leken.Vilka spionrader tror du fio har fått? Jag är övertygad om att hon känner till vem som ängeln är, och troligen röstfifflaren också men vad mer? Jag kollar nog heller på de hon inte misstänker.
Det är just därför som jag undrar varför du inte kollar främst på de hon håller för goda - inte misstänker, just för att hon troligen vet (visste) ett par som är goda min inte fått extra info om onda.Jag misstänker att ängeln räddat sig själv väldigt många gånger i denna lek eftersom så många har dött varje natt. Och det i sin tur har fio sett vem som är räddad många gånger och denna person borde rimligen vara ängel. Röstfifflaren kan vara svårare att luska ut men inte omöjligt om denna förhoppningsvis röstat samma som sitt nick i leken.
Detta ger alltså två goda spelare och räknar man bort dessa är det förhoppningsvis lite lättare att hitta onda.
Jsg förstår inte fråganDet är just därför som jag undrar varför du inte kollar främst på de hon håller för goda - inte misstänker, just för att hon troligen vet (visste) ett par som är goda min inte fått extra info om onda.
hon ville ju hålla mig som god juDet är just därför som jag undrar varför du inte kollar främst på de hon håller för goda - inte misstänker, just för att hon troligen vet (visste) ett par som är goda min inte fått extra info om onda.