Bukefalos 28 år!

C

C_L

"Välkommen till en ny vecka, en fortsatt fantastisk upplevelse i din graviditet!

Vecka 31 låter dig känna.

Känna med stora bokstäver, precis allt.

Du kan ha en fot i svalget samtidigt som bebisen försöker sparka ut din lever genom ryggen, är det inte mysigt med så hög närvaro!

Tarmarna har redan manipulerats till att ligga i en egen hörna och din urinblåsa kan äntligen få slappna av då bebisen så fiffigt har full kontroll på när den ska krampa eller ej.

Bebisen hickar och du kan känna det tydligt, ibland smårapar du vid varje hickning, visst är det charmigt!

Pappan kan nu äntligen få känna på hur livet efter förlossningen blir, tårar, kamper, smärta och hisnande humör, kvinna, du lär ha en vältränad man!

Ni kan nu njuta av era gemensamma stunder, pappan får vara snabb bara, så fort bebisen slappnar av somnar kvinnan, oberoende var ni befinner er så se till att alltid ha en kudde redo, och en hand såklart, för kvinnan har nu vant sig vid din hand på magen under sömn. Ta du bort den vaknar hon och då får du skylla dig själv.

Så blivande föräldrar, Välkomna in i denna otroligt spännande slutspurt, dax att gaska upp sig och skaka av sig alla oroligheter som man ju oftast drar med i början av en graviditet, sista tiondelen är nu bakom er och ett nytt liv är snart att beskåda!

Skulle kvinnan behöva tröstshoppa i slutet av graviditeten, med början typ nu, låt henne hållas, det är inte det att hon behöver nya kläder, nej, hon behöver bara se sin skepnad i olika utföranden för att tro på att det är sant, Myrorna är en bra idé!

Kvinna, glöm inte ditt järn, drick mycket vatten och seså, nu är det inte lång tid kvar och du, glöm inte! Graviditeten är ingen sjukdom!

"


:angel:


Fyll på !!
 
Sv: Vecka 31

:rofl::rofl:
Glöm heller inte det otoligt underbara med en välriktad spark rätt i revbenen.
 
Sv: Vecka 31

Jag måste säga att jag känner inte igen mig i det du skriver. Inte alls!:confused:
 
Sv: Vecka 31

:rofl::rofl:
Glöm heller inte det otoligt underbara med en välriktad spark rätt i revbenen.

:D

Eller hur...

Just nu hickar hon igen...och jag måste ringa ett samtal...

Hej! "Burp" Jo det var såhär "Burp"


:angel:
 
Sv: Vecka 31

Om jag la mig på rygg i vecka 31 så åkte vänster höftled ur läge.
Fy :devil::devil::devil::devil::devil: vad ont det gjorde och vad svårt det var att komma ur ryggläget igen. Jag kände mig som en skadad skalbagge på rygg ungefär. :o
 
Sv: Vecka 31

:D

Jag kör annars med...Valen har strandat...ring Greenpeace :angel:

Min SI led beter sig sjukt illa, men det är ju bara att gilla läget och se glad, rosig frisk och pigg ut samt baka lite bullar och skärpa till sig :laugh:
 
Sv: Vecka 31

He he ja strandad val på rygg måste ju vara något av ett akut nödläge. :D

Och vafasen inte ska man väl gnälla över småsaker, man ska ju känna sig lycklig mest hela tiden bara. :D Och ju större och tyngre och otympligare man blir, desto mer tacksam och lycklig ska man vara. :devil:

/signatur *kräktes fortfarande kaskader i vecka 31* :eek:
 
Sv: Vecka 31

Hehe, jag fick för första gången se min MVC/förlossningsjournal förra veckan, och man mindes rätt mycket igen då.

I v 32 så hade jag gått upp 6 kg, magen stod för det mesta rakt ut av alla hårda sparkar, sammandragningarna kom varje gång jag åkte bil eller annat liknande - och då såg magen ut som en fotboll medans magmusklerna stack ut på mitten :D
Dessutom låg han på rätt håll då, och valde att både boxas med urinblåsan och att sparka mig på revbenen..
 
Sv: Vecka 31

Jo..för att man är ju Citat " Så otroligt vacker som gravid"





:devil:
Ja det vet vi ju... De bilder man vill ha framme är absolut bilder av när man var gravid (helst efter vecka 25, typ), för då riktigt glöder man av kvinnlighet. :cool:
(Viskar: har slängt dem allihop.)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 319
Senast: cirkus
·
C
Gravid - 1år Vad det händer mycket i och utanför en när man blir gravid. Nu har vi gått över halva tiden och det börjar verkligen bli ett faktum...
2
Svar
27
· Visningar
2 660
Senast: norpan1
·
Övr. Barn Sådär, nu har vi landat här hemma med våran lilla Groda och jag har äntligen kommit mig för att slita blicken från skruttan och plita...
2
Svar
33
· Visningar
2 978
Senast: via
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp