Vem ringer man?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns gott om folk som hatar mig och som nog skulle vilja se mig död.
Även om det stämmer så är det inte de som ska bestämma över ditt liv. Det går inte att vara älskad av alla, men jag slår vad om att det finns personer som bryr sig om dig också och vill att du ska leva och må bra. Titta bara i den här tråden, här finns det flera! Ta hand om dig och försök våga ta emot hjälp, du är värd att få må bra oavsett hur det känns nu.
 
Det finns gott om folk som hatar mig och som nog skulle vilja se mig död.
Det tror inte jag!
Visst kan man tycka sämre om vissa personer, men man brukar för den skull inte önska livet ur dem.
Och om någon skulle göra det så får det stå för dem, och visar vilka små vidriga människor de är..
Kämpa!
Det finns en väg till att må bättre.

Jag monterade inget rep, men jag ville inte heller leva när det var som värst.
Fast ändå ville jag det, eftersom jag kämpade så.
 
Det finns gott om folk som hatar mig och som nog skulle vilja se mig död.

Även om det finns folk som inte gillar dig (och så är det ju för alla - man kan inte vara älskad av alla och du känner säkert också folk du inte gärna umgås med), så är jag helt övertygad om att de ändå inte önskar dig död.

Det är väldigt ovanligt att önska livet ur andra människor, och det gör man vanligtvis inte för att man har något otalt med någon. Det skulle vara om du har dödat någon, men det tror jag inte du har.

Så länge det finns liv finns det hopp, och många med mig är faktiskt mot dödsstraff även för folk som har mördat någon.
 
Det tror inte jag!
Visst kan man tycka sämre om vissa personer, men man brukar för den skull inte önska livet ur dem.
Och om någon skulle göra det så får det stå för dem, och visar vilka små vidriga människor de är..
Kämpa!
Det finns en väg till att må bättre.

Jag monterade inget rep, men jag ville inte heller leva när det var som värst.
Fast ändå ville jag det, eftersom jag kämpade så.
Det finns gott om folk som är elaka mot mig. Och de som är snälla vet ännu inte vilken vidrig människa jag är.
 
Om folk önskar livet ur dig så är det mer fel på dom än på dig.

Du behöver hjälp för att komma ur din onda karusell du befunnit dig i länge och jag hoppas att du kommer att få det nu.
Jag uppfattar vassa kommentarer till mig som önskan om att jag ska dö eller att de vill mig illa.
 
Sitter på akutpsyk nu och det här känns bara så meningslöst. Livet har aldrig blivit bättre av ett besök här. Inte ens när jag blev inlagd blev det bättre.
Jag har varit inlagd en massa gånger och livet blir inte bättre av det. Dock gör det att man kommer levande ur krisen man befinner sig i och får förhoppningsvis en möjlighet till medicinsk behandling under kontrollerade former.
Att överleva en kris är rätt bra ändå.
 
Det gör du pga att du är sjuk. Är det någon som ändå på riktigt önskar dig nåt illa så är de de som har fel i huvudet. Inte du.
Jag har varit på väg att ta livet av mig på grund av att folk varit elaka mot mig. Jag har aldrig orkat med vassa kommentarer. Det tar jättehårt på mig.
 
Det finns gott om folk som hatar mig och som nog skulle vilja se mig död.
Dumheter.
Det är din sjukdom som talar.

Få orkar lägga sån energi på en annan människa. Inte på dig heller.

Dina trådar på buke väcker reaktioner och folk försöker hjälpa dig. Tror du det beror på att du är hatad? Knappast. varför skulle man hata dig.

Hoppas du får hjälp att komma på fötter.
 
Dumheter.
Det är din sjukdom som talar.

Få orkar lägga sån energi på en annan människa. Inte på dig heller.

Dina trådar på buke väcker reaktioner och folk försöker hjälpa dig. Tror du det beror på att du är hatad? Knappast. varför skulle man hata dig.

Hoppas du får hjälp att komma på fötter.
Folk blir arga på mig för att jag inte reagerar på de sätt de vill.

Och jag har blivit så rejält manglad att det inte var långt ifrån att jag tog livet av mig. Då blev jag inlagd 8 dagar.
Jag skriver ibland vasst till dig men inte fasen önskar jag livet ur dig.
Jag orkar inte ta det och vill bara dö då.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
656
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
783
Skola & Jobb Har en riktig hemmafredag med halv sovmorgon. Dagens enda konkreta mål är att iallafall försöka tugga i sig ytterligare ett block av vad...
2
Svar
31
· Visningar
2 192
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 316
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp