Vem vill du träna för?

Status
Stängd för vidare inlägg.

mijan

Trådstartare
Om du skulle få träna för vilken tränare som hellst, i Sverige eller någon annanstan, vem skulle det då vara?

Sv: Vem vill du träna för?

Hmm KYRA! :D

Fast hon skulle nog ha så mkt att skälla på mig o mså jag skulle nog inte våga ^^

Arthur Kottas Heldenberg, han har tränat Österrikes dressyr ryttare och är suveränn att rida för, har gjort det en gång och har fått mer smak, för hans väg.

Det är nästan 15 år sen jag red för honom vill igen dock:-)..

Om jag inte är helt fel ute så finns det en sån här tråd på gnägg, fortsätt gärna i den!

God jul!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla, Efter några år av uppehåll med egen häst pga studier så går jag nu i tankarna att skaffa häst igen någon gång under de... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 998
Dressyr Jag har försökt söka själv men jag tycker att jag får upp olika svar hela tiden så jag frågar här istället. Får jag som vuxen tävla...
Svar
7
· Visningar
605
Samhälle Man hör om kris i byggbranschen. Vi måste få igång byggandet igen, osv. Jag har varit tvungen att försöka boka rörmokare, snickare... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 011
Anläggning Om ni tränar för tränare, organiserat av er klubb, vad betalar ni då till tränaren respektive klubben? Gissar att det finns massor av...
Svar
19
· Visningar
1 371
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31