Verksamhetsförsäkring

PopcornPlayer

Trådstartare
Vilket bolag har ni som driver verksamhet?
Länsförsäkringar verkar ju onekligen insatta i hästverksamhet, men Agria vill jag undvika till varje pris.
Har helst både hästar och verksamhet i samma försäkringsbolag.
Dina verkar ha bra priser, men priserna på importhästar är ju skyhöga, och de har jag ett par stycken.
Sveland? Där har jag de flesta hästarna försäkrade idag.
 
Sv: Verksamhetsförsäkring

Ska du verkligen byta försäkringsbolag på hästarna?

Jag har hästarna försäkrade i det bolag de var när jag köpte (fn Dina och Agria), för att minimera risken att stå utan ersättning. Verksamheten i Länsförsäkringar.
 
Sv: Verksamhetsförsäkring

Ja, om de behövs.
Två bytte jag bolag på för ett, respektive ett och ett halvt år sedan när jag köpte de. Den tredje har haft samma försäkringbolag i tre år och tidigare varit oförsäkrad i sju år. Den fjärde är oförsäkrad.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har Agria och är generellt sett nöjd ända tills nu. Min hund skadade sig våren-21. En höftledsfluxation inget direkt konstigt med en...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 297
Senast: Pilot
·
Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
29 104
Senast: Inte_Ung
·
Anläggning Jag har en kanske lite löjlig fråga men den har gnagt på mig ett tag nu och jag börjar fundera på att flytta på min häst. Jag hyr in min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
14 028
Senast: Cambrie
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 802
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp