Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vädret! :rage: :banghead:

Fy fan för regn på hård snö, stackars allt vilt som ska vara ute och halka runt på isen nu, kommer slå mig fördärvad när jag ska ut och fixa med djuren idag. :crazy: Sabla tur att jag hade koll på vädret och tog in all ved som jag fick igår, skönt med mycket ved inne och i vedboden + jag fick en 20-litershink med korn till hönsen. :love:
 
Min mage! :arghh: En dag innan julafton och här sitter jag på utedasset, och blir nog sittandes här ett tag till... fyfan!
 
Stör mig på dom fullutvecklade malarna vi hittade i nya oöppnade igenklistrade havregrynpaket imorse :nailbiting: :wtf: :turd:
Vidrigt :arghh:
Har genomsökt hela skafferiet och dom finns ingenstans så garanterat har andra som köpt från damm parti råkat ut för samma vidrighet :crazy:
 
Stör mig på att jag hade inbillat mig att jag inte behövde lämna huset förrän till tredjedag jul - men nu upptäcker att jag inte har någon senap. Griljera juskinka utan senap går inte. :banghead: :cry: :rage:
 
Känns som jag stör mig på allt just nu. :mad:

Stör mig som :devil: på Mitt stora feta grekiska bröllop 2 och skulle bli helt galen om min släkt var på det viset, rasister hela bunten och sjukt jobbiga. :yuck:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
12 13 14
Svar
275
· Visningar
7 780
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 648
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
123 251
Senast: Lilla
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 561
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp