Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte hur gamla de han dejtade brukade vara men det stämmer att hon var 14 och han 24 när de träffades när han gjorde lumpen i Tyskland. De träffades igen när hon var 17, de förlovade sig när hon var 21 och gifte sig när hon var 22.

Det lilla jag hittade i övrigt verkar ha varit vuxna kvinnor.

Nja, jag tycker nog du får vara lite utförligare än så? Jag ser det här titt som tätt, vag kritik mot honom men det enda det verkar boila ner till är att hon var 17 när de faktiskt började dejta. Vad mer är det han gjort som är så gräsligt?

Jag snappade inte upp mycket mer än att hon var 14 när de började dejta. Det var illa nog för mig och jag har aldrig haft något som helst intresse varken för Elvis eller hans musik så jag har inte brytt mig i att ta reda på mer. Så jag får vika mig här, det var bara nånting jag störde mig på.

Jag stör mig på att jag råkade få ett jäkla papercut i ögat idag och det var så äckligt att jag inte kan sluta tänka på det :yuck:

:nailbiting:O_o:nailbiting:

Åh fy vad det lät läskigt, bara rös till!! Tur det gick bra :nailbiting:

Ja, det var jätteläskigt! Det "roliga" var att jag för typ 12 år sen läste en bok där en person fick ett papercut i ögat och sen dess har jag äcklats extremt av tanken. Så lyckades jag göra det själv idag :arghh:

:eek: OMG! Ska aldrig gnälla över papercuts på händerna igen (eller jo, men ändå)

Papercuts får man alltid gnälla över! Jag jobbar med papper och är tydligen extremt klantig, för jag får nästan ett varje dag. Lyckas skära mig på tjocka kuvert med jämna mellanrum också, så man får ett brett jäkla papercut som forsar blod :turd: Ögat var dock något nytt och värst hittills :cautious:

Jag stör mig på att jag åkte och köpte lunch idag till mig och syrran, två tallrikar kycklingspett med potatissallad, grönsaker och melon.

När jag var nästan framme hos henne får jag syn på att bäst-före-datum var den 10/12, alltså för två dagar sen. Jag har INGA problem med ”smaka-och-ät-om-det smakar-bra” principen när det gäller saker jag köpt och som råkat gå över bäst före datum i mitt kylskåp, men jag vill inte köpa och betala fullpris för utgången mat!

Helt otroligt nog så hade jag för en gångs skull tagit kvitto (jag tar ALDRIG kvitto så jag vet inte varför jag gjorde det just idag?!) så efter jobbet åkte jag och fick tillbaka pengarna. Från en halvsur kassörska som inte sa nått när jag förklarade mitt ärende men som tittade LÄNGE på både kvitto och bäst-före-datum, som att jag skulle ha försökt lura henne :p !

Papercuts får man alltid gnälla över! Jag jobbar med papper och är tydligen extremt klantig, för jag får nästan ett varje dag. Lyckas skära mig på tjocka kuvert med jämna mellanrum också, så man får ett brett jäkla papercut som forsar blod :turd: Ögat var dock något nytt och värst hittills :cautious:
Jag jobbar också med mycket papper, aldrig slagit mig att det ens går :nailbiting:
Kommer se på mina papper med nya ögon när jag är tillbaka från min mammaledighet :cautious:

Jag stör mig på att jag råkade byta avatar - funderade på att byta och ville se hur det skulle se ut, men efter att bilden var uppladdad gick det inte att avbryta :meh:

Idioten framför mig som i 90 km/h på hal väg grisnitade och väjde för en ekorre... Toksladd över båda körfälten och bara ogjort att det inte blev mutikrock med mötande trafik.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
401
· Visningar
9 229
Senast: Lilla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 154
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 638
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 019
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka