Logiskt beslutKastade just klockradion i väggen. Så kan det gå när saker är helt ologiska att ställa om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Logiskt beslutKastade just klockradion i väggen. Så kan det gå när saker är helt ologiska att ställa om.
Om du klarar det så bjuder jag in mig själv på kaffe o strudelUndrar hur svårt det är att göra apfelstrudel egentligen....Jag är lite sugen på att prova, men det där med att sträcka degen verkar liiiiiite besvärligt... Den ska vara så tunn att man kan läsa en tidning igenom den....hmmm....
Kolla i nån byrålåda bland underkläder.Jag har köpt en sån och lagt den på ett bra ställe vilket betyder att den är borta. Har verkligen ingen aning om vart jag kan ha gjort av den. Får leta lite mer imorgon fm, ska inte dit förrän efter lunch.
Se,det är inte bara jag som kastar saker som dummar sig.Logiskt beslut![]()
Vad är det för stygn och hur länge har du haft dom?Gaaah, mina stygn kliar. När kan man ta bort dem tro?
Vad är det för stygn och hur länge har du haft dom?
Menar du titthåls stygnen?Gaaah, mina stygn kliar. När kan man ta bort dem tro?
Och där kom svaret, nu! dom 4a kan du ersätta med tejp istället om det behövs.Dom kliar ju för att det läker.Efter min sterilisering, de har idag suttit en vecka. Fyra i naveln, ett vid sidan av. Ska lossna av sig själva.
Menar du titthåls stygnen?
En vecka låter lite väl tidigt. Har själv fått höra 10-12 dagar efter mina titthålsoperationer. Dom var med tråd som skulle tas bort, vilket jag då gjorde själv (det ena sprack upp och fick tejpas på närakuten, men det hör till ovanligheterna när man väntat den rekommenderade tiden). Så i ditt läge skulle jag försöka stå ut några dagar tillEfter min sterilisering, de har idag suttit en vecka. Fyra i naveln, ett vid sidan av. Ska lossna av sig själva.
Det är inte svårt. Det är en konst..Undrar hur svårt det är att göra apfelstrudel egentligen....Jag är lite sugen på att prova, men det där med att sträcka degen verkar liiiiiite besvärligt... Den ska vara så tunn att man kan läsa en tidning igenom den....hmmm....
Kastade just klockradion i väggen. Så kan det gå när saker är helt ologiska att ställa om.
Lång dag idag.. @astronaut dök upp vid elva. Åkte och släpa upp sonens jävla byrå. Sen bar det iväg till Skövde. Hittade tyvärr inte det jag skulle ha. Men hitta en hel del annat. Väl hemma möblerade vi om köket. Sen fick hon mig att putsa fönster.
Kl sju kom rörkrökarn/eletriker/vaktmästaren och fixade så värmen fungerar i huset nu.
Haha, kanske är så..För Sveriges säkerhet är det ju tur att någon håller koll på dig!
![]()
Haha, kanske är så..
Idag var jag ändå lugn ju..Det är så. Helt klart!
Måste leta upp mera gåtor..