Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 368
Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar hur svårt det är att göra apfelstrudel egentligen.... :confused: Jag är lite sugen på att prova, men det där med att sträcka degen verkar liiiiiite besvärligt... Den ska vara så tunn att man kan läsa en tidning igenom den....hmmm....
Om du klarar det så bjuder jag in mig själv på kaffe o strudel :d:d

Efter min sterilisering, de har idag suttit en vecka. Fyra i naveln, ett vid sidan av. Ska lossna av sig själva.
En vecka låter lite väl tidigt. Har själv fått höra 10-12 dagar efter mina titthålsoperationer. Dom var med tråd som skulle tas bort, vilket jag då gjorde själv (det ena sprack upp och fick tejpas på närakuten, men det hör till ovanligheterna när man väntat den rekommenderade tiden). Så i ditt läge skulle jag försöka stå ut några dagar till

Dagens lärdom var ingen trevlig upplevelse.
Fått ny medicin och hade inte vattenglaset klart så tabletten började lösa upp sig lite i munnen och det var nog bland det vidrigaste jag känt :yuck:
Jag brukar inte vara så känslig med sånt men den var riktigt vidrig.

Lång dag idag.. @astronaut dök upp vid elva. Åkte och släpa upp sonens jävla byrå. Sen bar det iväg till Skövde. Hittade tyvärr inte det jag skulle ha. Men hitta en hel del annat. Väl hemma möblerade vi om köket. Sen fick hon mig att putsa fönster.
Kl sju kom rörkrökarn/eletriker/vaktmästaren och fixade så värmen fungerar i huset nu.

Lång dag idag.. @astronaut dök upp vid elva. Åkte och släpa upp sonens jävla byrå. Sen bar det iväg till Skövde. Hittade tyvärr inte det jag skulle ha. Men hitta en hel del annat. Väl hemma möblerade vi om köket. Sen fick hon mig att putsa fönster.
Kl sju kom rörkrökarn/eletriker/vaktmästaren och fixade så värmen fungerar i huset nu.

För Sveriges säkerhet är det ju tur att någon håller koll på dig!

:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
528
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 97 98 99
Svar
1 964
· Visningar
101 610
Senast: MJLee
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
518
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka