Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 369
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tja, jag hade ju inget att göra i eftermiddag skrev jag.. Var som om att samordnaren på jobb läser på Buke, för nu ska jag förmodligen jobba 15-18... Som förstärkning, så det är väl någon som flippat ut :cautious:

Har precis roat mig med att måla gårdagens trolldegsfigurer. Den som kan gissa rasen på hunden får tio poäng ;)
AaNvUp0.jpg

QLORyFa.jpg
Så söt :love:

Det här var spännande! Har fått en kallelse till ögonmottagningen för en undersökning bara sådär. Var där senast 10:e oktober och då sas det inget om någon uppföljning. När jag ringde upp mottagningen visste de inte riktigt heller varför, förutom att det står att det är en synfältsundersökning som las in i tidsbokningen igår - dvs. borde jag inte hunnit få hem den via posten ännu :D och det står inte på vems initiativ den las till. Kommer ringa upp en ögonläkare senare med en förklaring.

Gott med lunch; gott och få bort melonfloursmaken, äntligen har de skrotat bananflouret som funnits sen urmines tider :up::wtf:. Kalas första 30 årspresent; inga hål :banana:
Slopat bananflouret?? Tyckte väl visst att det var det jag fick alldeles nyss hos tandhygienisten.... Plockade småbitar ur munnen ända fram till kvällen.... :wtf:

Mina känslor just nu :banghead::yuck::arghh::wtf::cautious: tenta plugg... Men jag har fått parallelläsningen godkänd till nästa termin :bump: Skitlöjligt egentligen, i och med att jag har fått tillgodoräkna mig 24 hp av nästa kurs så kommer jag bara läsa 36 hp i praktiken men i teorin ser det ut som om jag ska läsa 60 så alltså måste jag ha ett godkännande för att parallelläsa. Men nu är den uppladdad på antagning.se så nu ska allt vara klart, nu ska jag bara ta mig igenom de närmsta tre del kurserna i litteraturhistoria... :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
529
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 349
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
104 382
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
523
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka