Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 371
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har hämtat ut paket och handlat mat. Nu ska jag dammsuga, plocka ur diskmaskinen, förbereda väska med begravnings kläder till imorgon, koka pasta och äta kvällsmat.
Mina föräldrar är på väg hit men det dröjer några timmar till innan de anländer.

I gar korde jag som en galning fram och tillbaka for att utratta arenden hela dagen ... I dag ska jag gora det igen. Jag tanker flytta var 'husvagn' fran dar den star nu (innan "regnskogs regnen" startar pa Torsdag och marken blir for mjuk) till ett battre stalle, for att flytta in den har hemma igen senare i veckan.
Sedan ska jag ivag och utratta ett par andra arenden ocksa ... och just nu sker nastan all hundtraning i olika parker runt stan. Det ar sa bra "distractions" och mina smattingar behover bade det och att trana pa nya stallen om vi ska kunna tavla.

Jag maste halla mig "busy" ... det ar sa svart att inte ha Miss Mandy :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
529
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 354
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
104 626
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
525
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V