Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh! Banansmak är ju supergott. Jag brukar be specifikt om det när jag är hos tandläkaren![]()
ingen burkskinka denna gång. bara salladHördu Soffan, hur många kilo burkskinka ska du ha för att sluta rapportera när du skiter på dig?
Edit: sistare på bollen har jag sällan varit.![]()
Är ff risig i magen, så jag fick avboka KP. Blev att läsa i sängen i stället.Sitter på bussen till jobbet som vanligt. I em kommer min KP. Vi ska prova nya promenad stråket vid Alnäs idag. Om det är bra väder
Nja, du missade poängen. Jag menade om det på något sätt gick att muta dig så att du slutar rapportera om dina ”olyckor”. Det är inte så ... trevligt.ingen burkskinka denna gång. bara sallad
Ska dit på tisdagDet var inget kul hos tandis idag![]()
Ok. Då ska jag inte berätta om mina andra "olyckor. Har IBS-mage så det händer, ofta...Nja, du missade poängen. Jag menade om det på något sätt gick att muta dig så att du slutar rapportera om dina ”olyckor”. Det är inte så ... trevligt.![]()
Hoppas du kan få hjälp med det!Ok. Då ska jag inte berätta om mina andra "olyckor. Har IBS-mage så det händer, ofta...![]()
Får ingen hjälp med det alls, bara pillerHoppas du kan få hjälp med det!
Vad är det för fel på dig kvinna
![]()