De har väl headset så de hör nog allt du sägerJag brukar prata högt med beställningsmaskinen vid sånna tillfällen. Det känns som att dom hör även när dom inte säger nåt, för det brukar vara lite underliga reaktioner eller väldigt hastiga svar sen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har väl headset så de hör nog allt du sägerJag brukar prata högt med beställningsmaskinen vid sånna tillfällen. Det känns som att dom hör även när dom inte säger nåt, för det brukar vara lite underliga reaktioner eller väldigt hastiga svar sen![]()
En Lav??Har precis roat mig med att måla gårdagens trolldegsfigurer. Den som kan gissa rasen på hunden får tio poäng
![]()
![]()
Jag har det i bakhuvudet, så jag säger inget olämpligtDe har väl headset så de hör nog allt du säger![]()
Gott med lunch; gott och få bort melonfloursmaken, äntligen har de skrotat bananflouret som funnits sen urmines tider. Kalas första 30 årspresent; inga hål
![]()
Sitter på t-centralen och väntar på bussen. Ögat vindrutetorkat, sockor och ryggborste inhandlat. Vansinnigt ont i huvudet och gick naturligtvis vilse. Om man kan ha minus lokalsinne då har jag det. Herregud jag har hängt vid centralen med omnejd hur många år? Ändå vandrade jag runt i en halvtimme innan jag insåg att det var 100 m från där jag började gå som terminalen liggerIbland blir jag trött på mig själv.
Det sägs ju att man ska äta en varierad kost så jag funderar på att byta ut bostongurkan till lingonsylt och använda någon annan krydda idag.Pulvermos, färdiga köttbullar och lite bostongurka.
Middag på hög nivå men har iaf. piffat moset med smör och kryddor.![]()
UschDet var inget kul hos tandis idag![]()
Det sägs ju att man ska äta en varierad kost så jag funderar på att byta ut bostongurkan till lingonsylt och använda någon annan krydda idag.
Matlusten obefintlig så känns som en lagom lösning.
Slopat bananflouret?? Tyckte väl visst att det var det jag fick alldeles nyss hos tandhygienisten.... Plockade småbitar ur munnen ända fram till kvällen....![]()