Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 362
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma från barnmorskan. Tagit prov för klamydia, gonorré samt tog ett cellprov "när jag ändå var där" :angel: (har alltid gått 1 gång om året pga förändringar, förra året såg bra ut men jag ville ta ett i år ändå. Är det bra går jag in på den vanliga 3 års schemat så att säga). Lite förhöjt blodtryck så ska tillbaka om 2 veckor, kunde bero på att jag ju ätit penicillin och har/haft en infektion i kroppen. Dessutom såg hon tecken på svamp :meh: Aldrig haft det tidigare, men beställt hem medicin för det. Kommer få remiss till gyn i Falun också, pga att jag upplevt blödningar under samlag de få gånger jag nuppat senaste 1.5 året :meh: Men bra att sånt tas på allvar och det blir kollat ordentligt!
Ny ska jag äta, sen städa :wtf:

Vad härligt! Någon mer som säger Nuppat, trodde jag va ensam om det ordet för jag hör aldrig någon annan använda det.
Tack nu känner jag mig inte udda längre.

Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det här?
Jag har flamingoreklam på fb, inte typ köp en pryl med en flamingo utan ett reseföretag som fått flamingosjukan??
Vem/hur har smittat mig och effektivaste botemedel?

"Flamingofeber! Har du också sett bilder och filmer från Flamingo Beach på Aruba? Res med oss till Renaissance Ocean Suites så har du tillgång till deras privata ö där just denna Flamingo Beach ligger. Hur många har detta resmål på sin "bucketlist"? "

:nailbiting:
Är det någon här inne som jävlas med mig? eller är det jordens undergång som är på väg? det totala mörkret med vintertiden slukar mig? :nailbiting:

Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det här?
Jag har flamingoreklam på fb, inte typ köp en pryl med en flamingo utan ett reseföretag som fått flamingosjukan??
Vem/hur har smittat mig och effektivaste botemedel?

"Flamingofeber! Har du också sett bilder och filmer från Flamingo Beach på Aruba? Res med oss till Renaissance Ocean Suites så har du tillgång till deras privata ö där just denna Flamingo Beach ligger. Hur många har detta resmål på sin "bucketlist"? "

:nailbiting:
Är det någon här inne som jävlas med mig? eller är det jordens undergång som är på väg? det totala mörkret med vintertiden slukar mig? :nailbiting:
Haha!
Du har antagligen varit inne på flamingovänliga sidor och därför har nu fåglarna flockats till ditt IP- nummer :D

Följt dottern som är iväg och tävlar, typ... Det är rankingtävlingar så hon är mest med för träning men i högre klasser är det för uttagningar. Men kul att hon håller sin nya lägsta nivå trots dåliga träningar sista tiden. Dessutom sjukt smidigt att kunna stanna hemma och ändå följa det live! Typ...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
522
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 196
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 92 93 94
Svar
1 863
· Visningar
96 018
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
493
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet