Köpt glögg och pepparkaksdeg
gissa vad jag för tillfället 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemma från barnmorskan. Tagit prov för klamydia, gonorré samt tog ett cellprov "när jag ändå var där"(har alltid gått 1 gång om året pga förändringar, förra året såg bra ut men jag ville ta ett i år ändå. Är det bra går jag in på den vanliga 3 års schemat så att säga). Lite förhöjt blodtryck så ska tillbaka om 2 veckor, kunde bero på att jag ju ätit penicillin och har/haft en infektion i kroppen. Dessutom såg hon tecken på svamp
Aldrig haft det tidigare, men beställt hem medicin för det. Kommer få remiss till gyn i Falun också, pga att jag upplevt blödningar under samlag de få gånger jag nuppat senaste 1.5 året
Men bra att sånt tas på allvar och det blir kollat ordentligt!
Ny ska jag äta, sen städa![]()
Bäst att du verkligen sover ut sen när du slutatJag har varit vaken sen 7.15. Jag ska jobba övertid inatt. Till klockan 8 imorgon bitti. Bäst att jag tar med lite gottis![]()
Nuppat låter mer som man handsyr något.Vad härligt! Någon mer som säger Nuppat, trodde jag va ensam om det ordet för jag hör aldrig någon annan använda det.
Tack nu känner jag mig inte udda längre.
Haha!Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det här?
Jag har flamingoreklam på fb, inte typ köp en pryl med en flamingo utan ett reseföretag som fått flamingosjukan??
Vem/hur har smittat mig och effektivaste botemedel?
"Flamingofeber! Har du också sett bilder och filmer från Flamingo Beach på Aruba? Res med oss till Renaissance Ocean Suites så har du tillgång till deras privata ö där just denna Flamingo Beach ligger. Hur många har detta resmål på sin "bucketlist"? "
Är det någon här inne som jävlas med mig? eller är det jordens undergång som är på väg? det totala mörkret med vintertiden slukar mig?![]()
Haha!
Du har antagligen varit inne på flamingovänliga sidor och därför har nu fåglarna flockats till ditt IP- nummer![]()
Dom sitter alltså på rad på min internetlina och vilar, värre än fiskmåsar ju.
Vad härligt! Någon mer som säger Nuppat, trodde jag va ensam om det ordet för jag hör aldrig någon annan använda det.
Tack nu känner jag mig inte udda längre.
Jag tar prover med regelbundenhet.Aha, jag har ju tagit en del av proverna i samband med läkarbesök om det stämt in i min provtagning.
Jubbe! Det var nått nytt, aldrig hört förutJag är tillsammans med en norrlänning så vi nupparJubbe kan vi också göra men det känns som lite väl dialektalt
![]()
![]()
TackMen fykrya på dig och hoppas lille sonen klarar sig!
Jag är tillsammans med en norrlänning så vi nupparJubbe kan vi också göra men det känns som lite väl dialektalt
![]()
![]()
Jobba?Vi kan jubba här i södern men jag antar att det inte är samma sak![]()
Jobba?
Kom på när jag jobbade med en norrman. Fattade inte vad det roliga var när jag skulle instruera att det bara var att pula in den i maskinen och trycka på ON.
Jubbe! Det var nått nytt, aldrig hört förut![]()