Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 363
Status
Stängd för vidare inlägg.
I brist på fantasi men hungrig, så frågade jag brorsan om vi skulle käka pizza tillsammans, hade sån tur att han sa ja :p Så har vart hem till honom en timme och käkat och snackat bort tiden lite. Jag var lite sällskapssjuk också, så det var dubbelt tur med både mat och prat :p
Nu är det snart dags att sova, bokade tvättid imorgon 07-13 så får väl försöka ta mig upp i hygglig tid (lär dock inte hänga på låset!).

a) Någon du litar på.
b) Någon du litar på och som garanterat är nykter och har en vettig värdegrund i frågan (inte för jag vet vad det gäller men känns logiskt)
c) finns inget c egentligen men jag klämmer in det ändå:c = lycka till :heart
Jag har ingen specifik fråga utan det var mer allmänt. Min bekantskapskrets är typ obefintlig. Och jag är ganska tung i sinnet så jag är nog mest en belastning för andra i alla fall.

Usch, man ska inte kolla Blocket gnagar och kaninannonser :( Så hemskt många har det, minimala burar utan möjlighet att röra sig ordentligt.

Jag får ju iaf inte nån länk jag kan kopiera in i nåt annat inlägg.
Jag som är teknisk idiot ska förklara för dig,ladda upp bilden på imgur, kopiera direkt link, tryck på alptoppen sidan om smilyserna ,klistar in adressen, sänd,Voila!

Edit: tryck inte på copy,utan på länken så den blir grön

Jag som är teknisk idiot ska förklara för dig,ladda upp bilden på imgur, kopiera direkt link, tryck på alptoppen sidan om smilyserna ,klistar in adressen, sänd,Voila!

Edit: tryck inte på copy,utan på länken så den blir grön
När jag trycker på bilden och får upp share direct link och trycker där får jag bara upp att jag kan dela på Facebook, Instagram, whats app mm. Ingen länk jag kan klistra in här.

Helt OT,hur går det med maken?
På väg åt rätt håll, peppar peppar. Nu ska bara såren läka som de ska. Sen håller han på med allt som ska in till patientförsäkringen vilket tar lite på psyket att behöva gå igenom journalerna fundera över allt som varit. Nu börjar han även fundera på framtiden för företaget så kroppen börjar bli bättre men psyket är väl kanske inte det bästa just nu.

När jag trycker på bilden och får upp share direct link och trycker där får jag bara upp att jag kan dela på Facebook, Instagram, whats app mm. Ingen länk jag kan klistra in här.
fel,tryck på bilden,då blir den ju större,till hö väljer du alt.nr 2 i listan,där det bara står direct link,tryck på den,INTE på copy,hö klicka för kopiera,gå in hit,tryck på alptoppen,klistar in

På väg åt rätt håll, peppar peppar. Nu ska bara såren läka som de ska. Sen håller han på med allt som ska in till patientförsäkringen vilket tar lite på psyket att behöva gå igenom journalerna fundera över allt som varit. Nu börjar han även fundera på framtiden för företaget så kroppen börjar bli bättre men psyket är väl kanske inte det bästa just nu.
Fast en sak i taget och om kroppen mår bra så kommer nog psyket ifatt ska du se,han har ju sluppit dropp o äckliga påsar i flera dagar nu,det borde vara en liten tröst, kram till honom o pepp.

fel,tryck på bilden,då blir den ju större,till hö väljer du alt.nr 2 i listan,där det bara står direct link,tryck på den,INTE på copy
Jag får ingen sån lista. Det är det som är så irriterande, jag vet hur man gör man jag får inte alternativet jag vill ha!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
522
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 196
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 92 93 94
Svar
1 875
· Visningar
96 374
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
493
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka