Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg nyss en annons på fb, fått i present var inte uppskattadUsch, man ska inte kolla Blocket gnagar och kaninannonserSå hemskt många har det, minimala burar utan möjlighet att röra sig ordentligt.
TestarNu då!
![]()
Det fungerade inte att få länken från appen, jag satt tvungen att gå in på hemsidan.
Ja absolut, han behöver nog bara tiden att bearbeta allt han har varit med om, han inser att stora delar av första tiden har han inget minne av alls, eller bara fragment. Så att acceptera det och sedan gå vidare kommer nog att ta ett tag, jag bara hoppas att läkningen går som det ska den här gången och att han börjar återhämta sig så pass att han känner det. Nu blir han mest frustrerad över allt han inte orkar än.Fast en sak i taget och om kroppen mår bra så kommer nog psyket ifatt ska du se,han har ju sluppit dropp o äckliga påsar i flera dagar nu,det borde vara en liten tröst, kram till honom o pepp.
Såg nyss en annons på fb, fått i present var inte uppskattad![]()
Milt sagt.Så sorgligt.
fel,tryck på bilden,då blir den ju större,till hö väljer du alt.nr 2 i listan,där det bara står direct link,tryck på den,INTE på copy
Mera sorgligt att någon ger bort ett djur utan att kolla att det är önskat.Så sorgligt.
Den har hållt på i x antal år. Själv är jag relativt nyinhoppadÄr det redan 71 delar av den här tråden?![]()
På iFokus hade vi ett ljushuvud som efterlyste djur för att öva taxidermi.Mera sorgligt att någon ger bort ett djur utan att kolla att det är önskat.![]()
JättefintNu då!
![]()
Det fungerade inte att få länken från appen, jag satt tvungen att gå in på hemsidan.
Och antagligen utan att ha någon som helst koll på om personen har kunskaper vad det kan innebäraMera sorgligt att någon ger bort ett djur utan att kolla att det är önskat.![]()
Det är ändå märkligt hur svårt det ska behövs vara att lägga in bilder här. Jag har gjort det nån enstaka gång men det var krångligt redan då och bilden blev jätteliten. Numer finns inte ens det stället där bilderna var. Vill ju helst inte behöva ha bilder på andras hemsidor bara för att kunna länks in så bilden visas här.När jag trycker på bilden och får upp share direct link och trycker där får jag bara upp att jag kan dela på Facebook, Instagram, whats app mm. Ingen länk jag kan klistra in här.
Har egentligen ingen aning men jag har fått uppfattningen om att du är ungNu ser jag, tur det var webläsaren och inte mina ögon(läs gamla)
Riktigt snyggt @Malin_L och vad coolt det "försvinner" i tröjan, fräscht och modigt.
Tänk om man vore så ung och kunde våga sig på det där.
Det kan du ju, jag beskrev ju hur några inlägg upp.Det är ändå märkligt hur svårt det ska behövs vara att lägga in bilder här. Jag har gjort det nån enstaka gång men det var krångligt redan då och bilden blev jätteliten. Numer finns inte ens det stället där bilderna var. Vill ju helst inte behöva ha bilder på andras hemsidor bara för att kunna länks in så bilden visas här.
Det hade varit mycket bättre om man kunde antingen ta direkt från datorn eller från Mina Bilder
Va är det sant! Från mina bilder på telefonenDet kan du ju, jag beskrev ju hur några inlägg upp.
Du är sötare än mjölkchoklad, goare än mjukglass en het sommardagHar egentligen ingen aning men jag har fått uppfattningen om att du är ung![]()
Du är sötare än mjölkchoklad, goare än mjukglass en het sommardag
Halvmogen enligt prästbetyget men annars rätt tramsig så säkert det du blivit lurad av, ganska nära nästa gyllne gräns med jämna år att fylla.
38