Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 363
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu då!
ZQrEMCd.jpg

Det fungerade inte att få länken från appen, jag satt tvungen att gå in på hemsidan.

Fast en sak i taget och om kroppen mår bra så kommer nog psyket ifatt ska du se,han har ju sluppit dropp o äckliga påsar i flera dagar nu,det borde vara en liten tröst, kram till honom o pepp.
Ja absolut, han behöver nog bara tiden att bearbeta allt han har varit med om, han inser att stora delar av första tiden har han inget minne av alls, eller bara fragment. Så att acceptera det och sedan gå vidare kommer nog att ta ett tag, jag bara hoppas att läkningen går som det ska den här gången och att han börjar återhämta sig så pass att han känner det. Nu blir han mest frustrerad över allt han inte orkar än.

Nu då!
ZQrEMCd.jpg

Det fungerade inte att få länken från appen, jag satt tvungen att gå in på hemsidan.
Jättefint :)!
Du verkar ha perfekt hår också! Jag har såpass mörkt hår att det skulle behövas blonderas annars skulle det knappt synas eller möjligen bara bli en nyans av rosa troligen. Numer färgar jag aldrig. Förr var det däremot alla möjliga färger (vissa lyckade, andra mindre lyckade). Men just rosa och såna här fina färger som finns numer har jag aldrig haft.
Väldigt snyggt att du valt att spara din naturliga hårfärg högst upp.

När jag trycker på bilden och får upp share direct link och trycker där får jag bara upp att jag kan dela på Facebook, Instagram, whats app mm. Ingen länk jag kan klistra in här.
Det är ändå märkligt hur svårt det ska behövs vara att lägga in bilder här. Jag har gjort det nån enstaka gång men det var krångligt redan då och bilden blev jätteliten. Numer finns inte ens det stället där bilderna var. Vill ju helst inte behöva ha bilder på andras hemsidor bara för att kunna länks in så bilden visas här.
Det hade varit mycket bättre om man kunde antingen ta direkt från datorn eller från Mina Bilder

Det är ändå märkligt hur svårt det ska behövs vara att lägga in bilder här. Jag har gjort det nån enstaka gång men det var krångligt redan då och bilden blev jätteliten. Numer finns inte ens det stället där bilderna var. Vill ju helst inte behöva ha bilder på andras hemsidor bara för att kunna länks in så bilden visas här.
Det hade varit mycket bättre om man kunde antingen ta direkt från datorn eller från Mina Bilder
Det kan du ju, jag beskrev ju hur några inlägg upp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
522
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 196
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 92 93 94
Svar
1 878
· Visningar
96 498
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
495
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka