Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 366
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hämtat upp hönsen, utfodrat hund och katt och ska nu äta frukost själv. Sambon sover.
Solen skiner idag, men det blåser kalla vindar.

Väderläget här.....:wtf: Idag hade vår vedförvaring översvämmat - skoooooojigt....:rage:
20171029_093016.jpg

Fikar, väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan ta hand om tvätten och sedan ska jag ge mej ut och gå i det fina vädret och hoppas på att det blåser mindre idag.

Hemma från hundrastningen, var ute i cirka en timme. Nu väntar jag bara på att tiden ska gå, vi ska iväg och äta lunch på ett litet gårdscafé en bit bort :) Öppnar dock inte förrän 12.

klockan ar nastan 3 am och Miss Mandy har just varit ute, jag ar inte saker pa att hon verkligen behovde, men hon var lite orolig (det vill saga, hon var vaken fast jag lag i sangen) sa da tog jag ut henne for att vara saker och nu sitter jag har med en kopp "sleepy time" tea.

Pluggar och lyssnar på blåsten, tidslinjer kombinerat med tankekartor fungerar förvånansvärt bra den här gången, det blev lite rörigt med barocken och drama men det gick ihop sig! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
522
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 201
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 94 95 96
Svar
1 919
· Visningar
98 589
Senast: Mineur
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
511
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V