Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
eller hur - och jag jobbar med samtal... fick avbryta en inbokad elev imorse för det gick inte riktigt att viska sig genom ett samtal :angel: Skulle ringa föräldrar förut men fick göra det med hjälp av "ombud" som fick en lapp med skriftliga instruktioner om vad jag ville veta :rofl:
:nailbiting::rofl:

Har du ingen skrift-till-tal på datorn som kan hjälpa? Betoningen på svenska brukar iofs vara.... spännande :D

Ätit lunch :d

Funderar på om jag orkar ge mig ut på en promenad med bukes sötaste cavalier :love: :p men orken ligger i botten och hunden sover som en stock i soffan, borde dra upp henne bara för den anledningen :sneaky:

Borde åka och köpa en present till maken med. Han fyller år imorgon och än så länge har jag bara köpt ett 2-pack kalsonger och en t-shirt :rofl:
Men han behöver nya jeans så funderar på att skriva på ett kort att han har ett par byxor innestående så kan han prova ut själv i (nästan :p) valfri butik :)
Han är en mycket komplicerad man att köpa kläder till nämligen :meh:

Väggord är inte min grej så sånna blir det absolut inte :devil:

Jag funderar på väggord :angel:

till skjuthallen, ungarna fick ett citat som de gick igång på av den mentala tränaren vi hade, "If you want corn, plant corn" Alltså om du vill lyckas med något, så grunden för att lyckas med det. :D Så det funderar jag på om man kan få upp på väggen på ett bra sätt, men det är skrovliga betongväggar så jag få nog försöka lösa det med en stor tavla istället. :idea:

Varför inte kinderlängderna istället? Eller påsen med små kinderägg? Så får du mer choklad och slipper leksaken :) :d
stavarna smakar inte lika gott av nån anledning. Men de små kinderäggen måste jag prova! Viste inte att det fanns :)!

Jag fick kinderägg i födelsedagspresent förra månaden och blev jätteglad. Fyllde 44 :p.
Haha! Underbart då är jag inte ensam då :D

Pluggar... Vi har vart en vända på sjukhuset för att kolla upp makens sår, jag tyckte att de vätskade lite mycket och var rädd att det hade läkt ihop utifrån istället för inifrån men läkaren var väldigt nöjd med hur det såg ut, så det kändes bra! :D
Bra att ni är uppmärksamma och vad härligt att det såg fint ut :up:
Lite medvind ibland kan han ju få ha, helst en orkan tycker jag hälsa honom det!

Vaknade vid 3 i natt med feberfrossa, låg och försökte somna om ett par timmar innan jag masade mig upp och kollade tempen (den visade på 41,4, men jag tvivlar på dess trovärdighet faktiskt..) tog alvedon + Ipren och la mig igen.
Spenderat hela dagen i säng och soffa och mår skräp.. :(

[Gnäll, ynk, synd om mig inlägg, varning!!]

Det verkar som jag inte vara är tjock i näsan och rivig i halsen så jag knappt kan prata utan en släng av feber verkar hälsa på också :crazy:
Alldeles slut och fuktig i hela kroppen av att bara göra ingenting.
:rage:

[gnäll och suck slut]

Vaknade vid 3 i natt med feberfrossa, låg och försökte somna om ett par timmar innan jag masade mig upp och kollade tempen (den visade på 41,4, men jag tvivlar på dess trovärdighet faktiskt..) tog alvedon + Ipren och la mig igen.
Spenderat hela dagen i säng och soffa och mår skräp.. :(

Dumma hösten :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 627
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 460
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka