Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså. Jag gick förbi en affär och tänkte på buke.... :D
20171024_154235_001.jpg

Priset känns liiiiiiiiite mastigt..... :crazy:

Den moderna varianten på ET.
"Et phone hoooome!"
Ni som införskaffat dessa skapelser kommer upptäcka misstaget, en mörk natt börjar dom prata
"Flamingo fly hoooome!" :nailbiting:

Äntligen landat i soffan hemma. Håller på att värma upp ugnen, ska kasta in lite pommes och nuggets. Var sugen på pizza men är för snål och fattig, det är ju inte löning förrän imorgon :cautious:

Duschat men blev helt matt och totalt genomsvettig efteråt så la mig en stund och lyssnade på regnet efteråt och sen tog jag tempen.......
Inte konstigt jag känner mig lite slö den visade +39,3° så jag väntar på att den ska komma upp i närheten av +40° då brukar kroppen gå in i något knepugt kaos och bli pigg istället.
Men hellre det här än influensa så tänker att jag får min omgång nu och slipper sånt äckligt senare.

Nu har jag beställt saker till myskissen :o En element bädd och en sån där socka de kan sova i som såg mysig ut och en ny transportbur (egentligen till den andra katten, den här nya har solid plast som dörr så katten kan se ut men inte kan gnaga galler eller skava sönder nosen vilket han behöver (han kanske blir lugnare och mindre ledsen när han inte får igenom näsan?). Kissen som är sjuk har en rätt liten bur men bryr sig inte utan ligger bara och tittar storögt hela resan men kan väl använda den nya till veterinären och använda den större kattens gamla bur vid längre resor ihop).

Egentligen hade jag lagt ner en massa leksaker också men tänkte att det var bättre att lägga de pengarna på en bättre bur (de brukar ju åka någonstans i över en timme en gång i månaden kanske så de används ju rätt ofta).

Helst skulle jag vilja gosa med katten :(

Sen känner jag att det är tur att katterna hålls försäkrade, trotts folk i min familj som ska tjafsa om hur onödigt det är när jag är hemma varje gång. Tur att man inte lyssnar och valde en vettig väg för båda katterna har haft användning för dem (för mer än vad de kostat att betala).

Ja, jag sprang snabbt igenom! :crazy: och handlade typ mer till särbon än till mig själv... :cautious: De nya gröna höpåsarna var snygga iaf :rofl:
Haha.
jag har möte med jobbet på torsdag. Alla i hela länet ska vara med. Vi ska vara på en ort med just blå lada.
Vi slutar 16 och det är dag efter lön.

Jag ska ta mig till den blå ladan och köpa lite saker . Plus servetter. De börjar ta slut ;)

Servetter - detta överklassens njutningsmedel :D

Måste bara berätta om dagens händelse på tippen då jag äntligen blev av med en hemskt ful och klumpig fåtölj. Sen var det lite annat skräp och på slutet sopar jag ut ur bilen och sopar sen på marken efter mig.
Då kommer en som jobbar där och säger "du måste städa efter dig".

Alltså vilket jävla Pukko. Jag sa "och vad ser det ut som att jag håller på med??!". Fan vad arg jag blev höll nästan på att slå till honom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 613
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka