Exet har precis låtit mig veta att favorit katten har en tumör i öratDen ska opereras den 15:e så får de väl se om den är elakartad eller inte.
Nu hittade de anledningen till att öroninfektionerna inte velat släppa i alla fall.
Goskatten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exet har precis låtit mig veta att favorit katten har en tumör i öratDen ska opereras den 15:e så får de väl se om den är elakartad eller inte.
Nu hittade de anledningen till att öroninfektionerna inte velat släppa i alla fall.
Goskatten![]()
Goskatten![]()
Huu, jag mår lite illa bara av att du nämner Satans boning![]()
Från affären eller bolaget?Alltså.. Den här glöggen!
Jag måste bunkra!
Från affären eller bolaget?
Är du GLAD över det?!![]()
Vilken?![]()
Det ar som en liten bit av Sverige.och jag frossar i allt det "Svenska" nar jag ar dar.
![]()
![]()
Dessutom har de geleormar och gelerattor ... for att inte tala om princess bakelser och daim tarta.![]()
Alltså. Jag gick förbi en affär och tänkte på buke....
![]()
Priset känns liiiiiiiiite mastigt.....![]()
Den moderna varianten på ET.
"Et phone hoooome!"
Ni som införskaffat dessa skapelser kommer upptäcka misstaget, en mörk natt börjar dom prata
"Flamingo fly hoooome!"![]()
Åh fyyyExet har precis låtit mig veta att favorit katten har en tumör i öratDen ska opereras den 15:e så får de väl se om den är elakartad eller inte.
Goskatten![]()
Haha.Ja, jag sprang snabbt igenom!och handlade typ mer till särbon än till mig själv...
De nya gröna höpåsarna var snygga iaf
![]()