R
Raderad medlem 68338
Smsade just chefen att jag blir 10 min sen pga psykiska problem orsakat av Gucci
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag blev just uppringd av Schenker (inte dhl) som nu är på väg hit![]()
Och jag blev just uppringd av Schenker (inte dhl) som nu är på väg hit![]()
Jag pratade faktiskt med UPS som levererade hit nyss, han undrade om de inte hade ditt telefonnummer? Annars höll han med om att det var konstigt att kundtjänst inte kunde hjälpa dig mer.Och där höll jag på at bli överkörd av en FedEx lastbil. Ironin #gemigmingucci #skjutmig
Gissa hur många gånger jag har jobbat utan att klä på mig på morgonen?Det bästa med att jobba hemifrån? Jag är fortfarande iklädd pyjamas :P
Jag pratade faktiskt med UPS som levererade hit nyss, han undrade om de inte hade ditt telefonnummer? Annars höll han med om att det var konstigt att kundtjänst inte kunde hjälpa dig mer.
De har allt utom sändningsnumret
Men de måste ju kunna hitta sitt eget sändningsnummer? Suck!De har allt utom sändningsnumret
Självklart ska du det!Funderar på om jag skall unna mig en biljett till Guns N Roses i sommar,,,
Jag brukar jobba så ett tag, men sen måste jag byta om för att hjärnan ska koppla att det är jobb och inte mys-lunk som gäller ^^Gissa hur många gånger jag har jobbat utan att klä på mig på morgonen?![]()
JagIittala Outlet i Sundsvall
Jag handlade där på vägen hem och ser nu att en vara gått in för fel pris (och rätt mycket dyrare också). Ringer dit och frågar hur det ska lösas och de säger inga problem, vi swishar dig mellanskillnaden
Inget knot, inget gnöl utan ren och skär service.
Det var ju inte deras fel,dom kapades av en piratsändare
Det är väl självklart att inte kanalen spelade musiken. Det pinsamma är den obefintliga säkerheten och det långsamma agerandet.
Bra kundservice!
Köpte ett par vinterskor till dottern igår, de skulle kostat 200 men gick in för 150, expediten blev själv förvånad men sa glatt att det är ju bra det är på det hållet![]()
Men de måste ju kunna hitta sitt eget sändningsnummer? Suck!![]()