Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var rätt svagt men jag blir nästan lite religiös av det, norrskenet är verkligen magiskt. När jag var här för kanske några år sedan och det var riktigt kallt så var norrskenet ordentligt starkt, jag ville inte gå in.

Jag har aldrig sett ett i verkligheten tyvärr. Men jag kan börja gråta av att se ett filmat, så jag skulle nog också nästan bli religiös om jag såg ett irl :D

1) tycker att min kortisoninhalator ska verka (är inne på dag tre och symptomen blir bara värre..)
2) tycker att jag ska bli varm och sluta få sendrag i fötterna pga kylan (har alltså följande på mig: pyjamas, fårskinnstoflor med ull, ett täcke, en fleece-filt och en yllefilt..)
3) idag känner jag mig jävligt awesome på mitt jobb!

Har sett ett till två avsnitt av Jordskott varje dag under några dagar nu och ikväll var det sista på säsong ett. Å fy vad sorgligt det var :cry:. Och fruktansvärt spännande!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 316
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
959
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 510
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka