Jag bor i stockholm men växte upp på loven 65,7´Norr i FinlandVet du vilken breddgrad du ar pa?
Stockholm ligger pa samma breddgrad som Juneau Alaska![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor i stockholm men växte upp på loven 65,7´Norr i FinlandVet du vilken breddgrad du ar pa?
Norrsken är magiskt. se det tillsammans med ett komet regn!Det var rätt svagt men jag blir nästan lite religiös av det, norrskenet är verkligen magiskt. När jag var här för kanske några år sedan och det var riktigt kallt så var norrskenet ordentligt starkt, jag ville inte gå in.
Men du är ju nästan på nordpolen juRegn?! Vi har -8 och klartSverige är verkligen avlångt
![]()
Vet du vilken breddgrad du ar pa?
Det var rätt svagt men jag blir nästan lite religiös av det, norrskenet är verkligen magiskt. När jag var här för kanske några år sedan och det var riktigt kallt så var norrskenet ordentligt starkt, jag ville inte gå in.
Men du är ju nästan på nordpolen ju![]()
Jag har aldrig sett ett i verkligheten tyvärr. Men jag kan börja gråta av att se ett filmat, så jag skulle nog också nästan bli religiös om jag såg ett irl![]()
Men vi har GolfströmmenVet du vilken breddgrad du ar pa?
Trist. kan jag hjälpa?Kan inte sova![]()
Inte jag heller.Kan inte sova![]()
Som svar på din fråga, näe, man måste inte vara förståndig jämt ^^Jag funderar seriöst på att steka en köttbit och ta en klick persiljesmör till.
Blev bara så sugen huxflux, galet!
Samtidigt så vore det nog ganska onödigt men måste man vara förståndig jämt?
Du är medveten om att du är väldigt uppskattad hoppas jag?Som svar på din fråga, näe, man måste inte vara förståndig jämt ^^
Väntar nyfiket på en förklaring på det här.Börjar bli trött. Tycker mig höra musik från övervåningen. Men det är ju omöjligt! Är bara jag hemma ikväll.
Edit: jo det är musik! Va i???