Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom att jag aldrig verkar få tid att åka till Karlstad så la jag in en beställning på stuvbutiken i går,nya tapeter till hundrum,2 av rummen i byggboden,en fondtapet till vardagsrummet och ett gäng rullar på en snygg tapet som jag inte vet var jag ska ha.Snabbt besök i huset idag, men nu är båda rummen på övervåningen klara för tapetsering!
Nu hemma, har gjort lite te och ska göra en utbildning via datorn![]()
Haha! Ombyte förnöjer eller vad brukar man sägaEftersom att jag aldrig verkar få tid att åka till Karlstad så la jag in en beställning på stuvbutiken i går,nya tapeter till hundrum,2 av rummen i byggboden,en fondtapet till vardagsrummet och ett gäng rullar på en snygg tapet som jag inte vet var jag ska ha.
OBS att mitt hus är hel renoverat och ombyggt från våren -16 o framåtSå nu vet du vart pengarna tar vägen................och nej jag är inte missnöjd med något av mina tidigare val,man vill bara ha nya.
![]()
Produktiv dag idag! Imorse fick jag fina rena fönster. Därefter var vi ute och plåtade till bloggen. Sen tog jag en promenad och hälsade på på ålderdomshemmet. Fick kaffe och kaka och det var mysigt. Gamlingarna är så goa. Därefter gick jag förbi hallen och handlade lite godsaker.
Nu sitter jag i soffan och njuter av att ha så fint hemma. Har köpt lite blommor och tänt ljus, har dragit in lite bilder i datorn från dagens plåtning och ska sätta igång med det nu. Tar ett glas rödvin och åt just en mkt delikat pasta med trattkantareller och färsk persilja.
Det ar TUR att vi ar i olika tidszonerAnnars skulle jag bli bade overviktig och alkoholiserad om jag skulle ata och dricka nar jag kanner for det och du berattar om det
. Det later sa fruktansvart gott nar du pratar om vad du ater och dricker ... tursamt nog ar jag vanligtvis bara pa frukost kaffet annu (men far fortfarande en "urge" att sträcka mig efter vinflaskan) nar du ar pa gang.
![]()