Ledsen över min sunkiga situation. Hade inte räknat med det här
Vill bara gå ut på gatan och skrika så högt jag kan att livet är orättvist![]()
Jag rekommenderar att krama den fina vovven istället (
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ledsen över min sunkiga situation. Hade inte räknat med det här
Ha! Du får ta ledigt sen från ledighetenKollar på Paradise hotel och planerar morgondagen. Jag är ledig från jobbet men långtifrån ledig i övrigt(Lämna dottern i skolan, lämna katten för kastrering, stallet inklusive rida en ponny, hämta dottern i skolan, tandläkarbesök, lämna i skolan, gymmet, handla mat, tvätta två omgångar, hämta i skolan, äta mellanmål, ridskolan, shoppingtur för att köpa ny ljusslinga samt kolla efter baddräkt till dottern.)
Hoppas det blir bättre snartLedsen över min sunkiga situation. Hade inte räknat med det här
Nä men varför?kram!
Ha! Du får ta ledigt sen från ledigheten![]()
Sov gott fina lejonmammaDags att sova som tur är. Då försvinner alla bekymmer för en stund. Och maken kom precis innanför dörren hem från jobbet nu. Så ska kramas länge nu![]()
För att mini också har ett funktionshinder. 3 barn och alla har funktionshinder. Jag önskade bara att någon av dom skulle få ett enklare liv men så blev det inte. Och jag är så ledsen över det
Sen kommer alltid tankarna att vad gjorde jag för fel. Vad hade jag kunnat göra annorlunda. Allt jag ville ha var ett friskt barn men jag fick 3 med npf. Så det känns bara så jävla orättvistBättre att gråta ut ikväll för imorgon ska jag träffa minis läkare och vara lejonmamma igen.
Detox av vad?Jag ska påbörja detox på lördag. Min inköpslista är pga det en mil lång![]()