Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ledsen över min sunkiga situation. Hade inte räknat med det här :cry:
Vill bara gå ut på gatan och skrika så högt jag kan att livet är orättvist :(

Jag rekommenderar att krama den fina vovven istället (;)) Men ja, livet är hemskt orättvist och verkar inte vara så snällt mot dig :(

Kollar på Paradise hotel och planerar morgondagen. Jag är ledig från jobbet men långtifrån ledig i övrigt :p (Lämna dottern i skolan, lämna katten för kastrering, stallet inklusive rida en ponny, hämta dottern i skolan, tandläkarbesök, lämna i skolan, gymmet, handla mat, tvätta två omgångar, hämta i skolan, äta mellanmål, ridskolan, shoppingtur för att köpa ny ljusslinga samt kolla efter baddräkt till dottern.)
Ha! Du får ta ledigt sen från ledigheten :p

Nä men varför? :( kram!

För att mini också har ett funktionshinder. 3 barn och alla har funktionshinder. Jag önskade bara att någon av dom skulle få ett enklare liv men så blev det inte. Och jag är så ledsen över det :cry:
Sen kommer alltid tankarna att vad gjorde jag för fel. Vad hade jag kunnat göra annorlunda. Allt jag ville ha var ett friskt barn men jag fick 3 med npf. Så det känns bara så jävla orättvist :cry: Bättre att gråta ut ikväll för imorgon ska jag träffa minis läkare och vara lejonmamma igen.

Stängde av elementet i sovrummet efter nått ryck om att det var så varmt. Nu är det iskallt istället. Får ta sats och kasta mig under alla täcken. Orkar inte vänta att rummet ska få fler plusgrader :cool:

Jag
För att mini också har ett funktionshinder. 3 barn och alla har funktionshinder. Jag önskade bara att någon av dom skulle få ett enklare liv men så blev det inte. Och jag är så ledsen över det :cry:
Sen kommer alltid tankarna att vad gjorde jag för fel. Vad hade jag kunnat göra annorlunda. Allt jag ville ha var ett friskt barn men jag fick 3 med npf. Så det känns bara så jävla orättvist :cry: Bättre att gråta ut ikväll för imorgon ska jag träffa minis läkare och vara lejonmamma igen.

Förstår att det är jobbigt men skuldbelägg inte dig själv, du har ju absolut ingen skuld! Tänk istället vad tur att just dessa barn hamnade hos ngn som engagerar sig och bryr sig! Kram! :heart

Übertrött idag! Men fått mkt gjort och fick lite behandling. Så nu sover jag nog gott inatt.
Fick hem en massa kontorsprylar idag. Och min inte så eleganta ryggsäck låg i brevlådan. Heja på på vischan!
Haha! Det var väl 60% av den som var i brevlådan. Känns lite som att i stan hade man inte lämnat så/den blivit snodd.

Idag (och igår) har jag varit produktiv.

Igår rensade jag i klädkammaren (som ironiskt nog innehåller allt annat än kläder). Idag rensade jag i städskåpet. Imorgon kommer det nog bli en lång dag på tippen ;)

Trodde jag behövde på toa men icket, lekt med norrskensbilder från ikväll och borde krypa ner i sängen innan sambon upptäcker att jag är borta och blir fundersam var jag är.

Försöker komma överens med hans kamera men den är så liten och bakvänd :down:

Var Stig-Helmer, som i sjalva verket ar mer an en colibri, :p gillar verkligen att sitta utanfor mitt fonster. De har bilderna tog jag lite tidigare i dag ... medan jag titta pa hur samma fagel flog mellan grenen och "mataren". Fargerna visar sig bara i vissa ljus.

ibland behover aven en colibri tvatta sig och bli vacker
DSC_3748_zpsmojczqek.jpg

Sa ... nu ar jag nybadad och det har slutat regna sa jag ar torr. Dessutom syns nastan min egentliga gron skimrande farg pa ryggen
DSC_3701_zpsnblmyd1q.jpg

Vad tittar du pa? har dricker jag i lungn och ro.
DSC_3758_zps48jv3crw.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 330
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
968
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 512
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 942

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka