Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha
Kisse kommer INTE att vilja gå ut kan jag garantera![]()
Jag fick ett erbjudande på Feelunique så jag klickar runt där... och bland stocking fillers finns det en produkt jag garanterat aldrig kommer att behöva men som jag kanske ska köpa till särbon: Märket "Below the Belt Grooming" och produkten "Fresh&Dry Balls Active". Jag håller på att dö av skratt här![]()
![]()
![]()
Eller allting svart, även det guldiga?Ska sitta där den är
Jag funderar på om jag ska baka lussebullar idag... men vart köper man den bästa saffranen? =) Och helst ska man väl låta saffran och russin ligga och dra i rom eller konjak? Men om man inte har nån, blir det bra ändå? tror ni det kan bli bra med sött vitt vin...?
//r
Det guldiga är guldEller allting svart, även det guldiga?
Äkta guld?! Aha! Ja då är det givetvis dumt att färga det! Trodde det var endast guldfärgat och inte äkta guld.Det guldiga är guld
BladguldÄkta guld?! Aha! Ja då är det givetvis dumt att färga det! Trodde det var endast guldfärgat och inte äkta guld.
Guld är en sån där färg som jag enbart vill ha om det är äkta, ser så billigt ut med fakeguld i inredningen.
Äkta guld?! Aha! Ja då är det givetvis dumt att färga det! Trodde det var endast guldfärgat och inte äkta guld.
Guld är en sån där färg som jag enbart vill ha om det är äkta, ser så billigt ut med fakeguld i inredningen.
Ingen faraShiit vilket snobbigt inlägg.
Inte så jag menade! Folk får givetvis ha guld oavsett äkthet. Det är bara inte min stil![]()