Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sjuuuuukt gott (och enkelt) med hasselbacksäpplen :d!
20171111_154256.jpg

Ätit en findus färdigrätt
All mat är bra mat när man inte orkar med livet.
En av mina underbara kollegor sa att det bara var att ringa om jag behövde men vill inte lasta nån nu
Ironin i att jag förlorat min bästa vän slm faktiskt visste allt om mig och jag kunde prata med om allt slår mig hela tiden.

Ätit en findus färdigrätt
All mat är bra mat när man inte orkar med livet.
En av mina underbara kollegor sa att det bara var att ringa om jag behövde men vill inte lasta nån nu
Ironin i att jag förlorat min bästa vän slm faktiskt visste allt om mig och jag kunde prata med om allt slår mig hela tiden.
:heart Kram

Har en jobbig låt på repeat i hjärnan, kan bara början men inte katten kommer jag på vad det är för låt. Den börjar lite i stil med: uuuU, uuuU uuuU U U U U.
Fattar ni vad frustrerande det är att ha en låt i huvudet men inte komma på låten?

Puh, är äntligen hemma igen efter ha varit hos mormors gamla lägenhet med mamma och syskonen för att se om det fanns saker som vi ville ha. Tur att vi kommer bra överens så det gick lätt att dela på sakerna :D
Jag fick fyra böcker (som jag ville ha bara för att de såg fina ut :angel:) och så ska jag få några kristallglas också :up: Har också tidigare fått en graverad armbandsklocka som tillhörde min mormorsfar, det är skoj att ha såna saker :love:

Suck. Tahini was för gammal - hade separerat i stenhård klump och vätska. Försökte vispa den någorlunda slät eftersom jag redan bakat auberginerna, men nja, nu smakar det alldeles för mycket tahini trots att jag gått efter mitt recept. Bugger. :mad:

Misstänker också att auberginerna tyvärr inte var bra. Det har någon ickig bismak som det inte brukar göra, plus att den är mycket mörkare än det brukar. Nästa gång bra aubergine och tahini som inte gått ut för ett bra tag sedan.

Senast ändrad:
Nu har jag varit upp sedan 5 am :arghh: och telefonen sa just att det var dags att vakna.:cautious: Det ser dock ut att bli en fin dag med sol ... sa i dag slapar jag med mig barnbarnet och hundarna till parken. Barnbarnet somnar forhoppningsvis efter lite lek och en promenad i vagnen ... da kan jag passa pa att trana hundarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 430
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 520
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?

Hästrelaterat

Tillbaka