Hon som satte den onda ville gärna göra om den, så det ligger nog nåt i det du säger![]()
Ang matlådor är Gooh helt ok att värma i nöd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon som satte den onda ville gärna göra om den, så det ligger nog nåt i det du säger![]()
Just nu skulle till och med Karins lasagne kännas som fin restaurangmatAng matlådor är Gooh helt ok att värma i nöd.
Just nu skulle till och med Karins lasagne kännas som fin restaurangmat![]()
eller
det är tragiskt läge, nu vet jag inte hur bra/illa Karins lasagne smakar för jag har aldrig ätit den men lite fantasi har jag allt.
Ätit en findus färdigrätt
All mat är bra mat när man inte orkar med livet.
En av mina underbara kollegor sa att det bara var att ringa om jag behövde men vill inte lasta nån nu
Ironin i att jag förlorat min bästa vän slm faktiskt visste allt om mig och jag kunde prata med om allt slår mig hela tiden.
Håller med här @hallonsaftDen är faktiskt helt godtagbar i kategorin köpt färdigmat. Lite smaklös men inte otäck.
Tack
Ja själv har jag ju noll koll men det är ju p.g.a allergi och inte bara vanliga "noll koll läget".Håller med här @hallonsaft
Den har räddat många jobbluncher, men är inget jag skulle handla med hem
Jag uttryckte mig klumpigt. Självklart är det något som alla kan ha, men det verkar som att det är vanligare hos personer med diagnos.Fast malande tankar kan man ha utan en endaste diagnos eller tecken på att man skulle ha en diagnos.