Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Potatis och köttbullar är ju vanlig mat. Sill äter jag enbart under högtider av nån anledning. Skinka äter jag aldrig och prinskorvar är inte så goda tycker jag så det blir nog bara under julen jag äter det.
För mig är julmaten annars:
Karelska piroger med Äggsmör och olika lådor :love:! Även roti vilket är helt galet gott! Och min kusins underbara vilket jag inte kommer ihåg vad det heter. Ganska starkt och innehåller grönsaker och pasta.
På jul äter vi janssons frestelse, lutfisk, julskinka, vörtbröd, pepparkakor, knäck, prinskorvar. Inget av det jag räknat upp äter jag annars över året.

Jag överlevde mötet utan att börja gråta :up: Jag har en tendens att börja gråta trots att jag inte är ledsen, om jag blir nervös, arg, "är till besvär" osv. Mycket störande och jobbigt, men kan oftast inte hejda det. Så är glad att jag "höll ihop" idag :) Kändes bra, fick ut det jag ville ha sagt och mina förväntningsförslag togs emot bra :)

Hämtat våtservetterna, dottern ville hjälpa till och bära men det blev lite tungt så jag fick paketet och hon hittade en pinne att leka med istället :D
Ligger i soffan och laddar batterierna med ett glas Pepsi, min ork har de senaste veckorna övergivit mig mer och mer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 389
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 517
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 992

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka